Ընթացիկ տարվա 1-ին կիսամյակում Հայաստան ներկրվող մեքենաների թիվը տարվա կտրվածքով 1,4 անգամ ավելացել է եւ կազմել է մոտ 25,1 հազար: Կարող են ենթադրել, որ 12 ամսվա արդյունքներով կգերազանցվի 2008թ.-ին սահմանված ռեկորդը (41,9 հազար հատ):
Ներկրված մեքենաները մեծամասամբ փոքր մարդատար տեսակի են: Ընթացիկ տարվա 1-ին կիսամյակում փոքր մեքենաների մասնաբաժինն ընդհանուր առմամբ տարվա կտրվածքով ավելացել է 2,6 տոկոսով՝ հասնելով 95,6 տոկոսի:
Հաշվետու կիսամյակում ներկրվել է 24 հազար մեքենա, ինչը նախորդ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 7400-ով կամ 1,5 անգամ: Ներկրման կտրուկ աճը հնարավոր է բացատրել մաքսային տուրքերի սպասվող աճով:
Փոքր մեքենաների միջին մաքսային արժեքը տարվա ընթացքում կրճատվել է 877 դոլարով՝ կազմելով 6227 դոլար: Ամենայն հավանականությամբ, ավելացել է օգտագործված մեքենաների ներկրումը: Ինչպես հայտնի է, ներկրողները գերադասում են Գերմանիայից ներկրել: Այդ երկրում տարիների շահագործումից հետո մեքենաների տեխնիկական վիճակը համեմատաբար բարձր մակարդակում է:
1-ին կիսամյակում Գերմանիայից մեքենաների ներկրումը տարվա կտրվածքով ավելացել է 3.3 հազարով՝ արդյունքում հասնելով 13.1 հազարի: Նշենք, որ Գերմանիայից ներկրվող մեքենաների միջին մաքսային գինը կազմել է 4.5 հազար դոլար մեկ մեքենայի դիմաց:
Հավելենք, որ Ռուսաստանի մասնաբաժինը տարվա ընթացքում 1.5 տոկոսով նվազել է՝ կազմելով 1.5 տոկոս: Հիշեցնենք, որ ավելի քան 10 տարի առաջ Հայաստան ներկրվող մեքենաների մոտ կեսը բաժին էր հասնում Ռուսաստանին: Ներկրողները զգում են սպառողների պահանջարկի փոփոխությունները, այնպես որ անկումն ունի իր պատճառները:
Անցյալ տարվա 1-ին կիսամյակում Հայաստան է ներկրվել ռուսական արտադրության 506 մեքենա, իսկ հաշվետու կիսամյակում՝ 363 հատ: Միջին մաքսային արժեքը կազմում է 4.4 հազար դոլարից քիչ ավել:
Սմբատ Գրիգորյան