News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Ապրիլ 20
Տեսնել լրահոսը


Ճանապարհային երթեւեկության կանոները խախտելու համար մինչեւ այժմ եղած   տուգանքները համաներելու պահանջով եւ կամիր գծանշանների դեմ բողոքող «Դուրս մեր գրպանից նախաձեռնության»  մեկ տասնյակից ավելի անդամներ իրենց ավտոմեքենաներով այսօր՝ սեպտեմբերի 17-ին, 23 րոպե առանց վճարելու ցուցադրաբար կանգնեցին կարմիր գծերի տարածքում:

«Մենք կոչ ենք անում բոլոր քաղաքացիներին չվճարել կարմիր գծերի տարածքում կանգնելու  համար, որվհետեւ եթե քաղաքացիները վճարում են իրենց բարի կամքով, լավություն են անում քաղաքապետարանի չինովնիկներին»,-ասաց նախաձեռնության անդամ Վարդան Հակոբյանը:

Նրա խոսքով՝ քաղաքապետարանի կողմից վճարովի ավտոկայանատեղիների մասին ընդունված որոշումը հակասում է ՀՀ կառավարության կողմից 2009թ. ընդունված որոշմանը, ըստ որի ավտոկայանատեղիները չեն կարող գտնվել ճանապարհի երթեւեկելի մասում:

«Մեզ համար կառավարության որոշումն ավելի ուժեղ է, քան քաղաքապետարանի ինչ-որ չինովնիկի: Բացի այդ սահմանված չէ, թե երբ է վճարվում ավտոկայանատեղիում կանգնելու տուգանքը։ Եթե 15 րոպե կանգնում ենք, ու չենք վճարում, հաջորդ օրը կարող է 5000 դրամ տուգանք գալ, չնայած որ ոչ մի ժամկետ նշված չէ: Ավտոկայանատեղին պետք է ունենա ապահով մուտք եւ ելք, սակայն դա ապահովված չէ: Մեքենան կարող է դուրս գալ կարմիր գծերից ու  ձախից մեկ ուրիշ ավտոմեքենա կարող է գալ, հարվածել նրան»,-ասաց Վարդան Հակոբյանը՝ նշելով, որ գոյություն ունի քաղաքացուց գումար գանձելու երկու ձեւ՝ տուրք եւ հարկ, սակայն կարմիր գծերի համար  վճարվող գումարը ոչ հարկ է, ոչ տուրք:

«Սա, բնականաբար, հարկ չէ, տուրք էլ չի կարող լինել, քանի որ տուրքը վճարվում է որոշակի ծառայության համար: Սա եւս մեկ պատճառ է, թե ինչու չվճարենք կայանատեղիների կարմիր գծանշումների համար»,-ավելացրեց Վարդան Հակոբյանը:

Նա նաեւ նշեց, որ վճարովի ավտոկայանատեղիների համար վճարած գումարների միայն 30 տոկոսն է անցնում քաղաքապետարանին. «Եթե վաղը հայտարարվի, որ ամբողջը գնալու է քաղաքապետարանին, տարեկան սպասարկման վճարը ես ինքս պարտավորվում եմ վճարել»:

Նշենք, որ այսօր ակցիայի մասնակիցները Մերգելյան ինստիտուտի տարածքից ավտոերթով եւ ազդանշաններ տալով շարժվեցին դեպի Դավիթաշեն: Ակցիան հսկող ոչ մի ոստիկան չկար:

Ակցիայի մասնակիցները նշեցին, որ տուգանվելու դեպքում կարգի համաձայն նախ կդիմեն քաղաքապետարան, իսկ եթե իրենց բողոքը չբավարարվի, կդիմեն դատարան:

Ի դեպ, կարմիր գծերի տարածքում որեւէ վերահսկող տեսախցիկ, որով կապացուցվեր, թե քանի րոպե են ավտոմեքենաները կանգնել կարմիր գծերի տարածքում, չկար նաեւ ցուցատախտակ, տարածքում «Փարկինգ սիթի» ընկերության ավտոմեքենաներ չէին շրջում:

Լուսանկարը՝  Արսեն  Սարգսյանի/NEWS.am

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Անվանվել են մեքենաները, որոնք կարող են անցնել ավելի քան 1 միլիոն կիլոմետր
Փորձագետները Toyota 4Runner-ը, որն արտադրվել է 1983-ից 1989 թվականներին, ճանաչել են որպես ամենահուսալի ավտոմեքենա...
Իտալական Abarth-ը ներկայացրել է հոբելյանական երկտեղանի սպորտային կուպե ռետրո ոճով
Abarth Classiche 1300 OT անվանմամբ մոդելը ստեղծվել է Alfa Romeo 4C-ի հիման վրա
Իլոն Մասկը կմեկնի Հնդկաստան և երկրի վարչապետի հետ կքննարկի նոր գործարանի բացման հարցը. Reuters
Միլիարդատերը Մոդիին կհանդիպի Նյու Դելիում ապրիլի 22-ին և հայտարարություն կանի Հնդկաստանին առնչվող իր ծրագրերի մասին...
Toyota-ն թարմացրել է իր ամենահին մոդելներից մեկը
Մեքենան համալրված է 278 ձիաուժ հզորությամբ 2,4 լիտրանոց շարժիչով։ Հասանելի կլինի նաև նույն շարժիչի...
Lamborghini-ն ներկայացրել բացառիկ մեքենա
Իտալական ընկերությունը բացառիկ մեքենա է ներկայացրել՝ Revuelto-ի նոր տարբերակը...
Իլոն Մասկ. Tesla ռոբոտաքսին կհայտնվի այս ամառ
Tesla ռոբոտաքսին կներկայացվի 8/8․․․
Ամենաշատ