News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Ապրիլ 23
Տեսնել լրահոսը

Անկացրած հարցումների արդյունքները ցույց են տվել, որ Beeline-ը բարելավում է իր կապի ու սպասարկման որակը։ Այս մասին փետրվարի 26-ին լրագրողներին հայտարարեց «ԱրմենՏել»-ի (Beeline ապրանքանիշ) հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման նախագծի ղեկավար Շուշանիկ Ղալթախչյանը։

Նա նշեց, որ հեռախոսազանգերի կենտրոնների եւ սպասարկման գրասենյակների ծառայություններից օգտվող քաղաքացիների շրջանում  sms հարցումները ավելի ու ավելի բարձր արդյունքներ են ցույց տալիս։ Ընկերությունը հարցումներն անցկացնում է «խորհուրդ կտայի՞ք ձեր հարազատներին եւ ընկերներին օգտվել Beeline-ի ծառայություններից» բանաձեւով, որպեսզի հասկանալի լինի, թե բաժանորդների որ մասի վրա է հնարավոր հույս դնել իբրեւ հնարավոր փրոմոութերի։

Փրոմոութեր հանած ոչ փրոմոութեր NPS բանաձեւով 2015թ. հունվարին ընկերությունն արդեն գրանցել էր 74 տոկոս ցուցանիշ սպասարկման գրասենյակներում եւ 63 տոկոս հեռախոսազանգերի կենտրոններում։ Հաշվարկը կատարվել է ավելի քան 5 հազար sms պատասխանների հիման վրա։

Բացի այդ, արդյունքները կարելի է դիտարկել առանձին աշխատակիցների դեպքում։ «Դրա համար մենք ստեղծել ենք NPS նշանը։ Եթե դուք մեր աշխատակիցներից որեւէ մեկի վրա տեսնեք այդ նշանը, իմացեք, որ բաժանորդները գոհ են այդ աշխատակցից»,- ընդգծել է Ղալթախչյանը։

Ընկերությունը ոչ միայն հաշվում է «լայքերը», այլեւ վերլուծում է դժգոհության պատճառները։ Մեկ օրվա ընթացքում ընկերությունը զանգում է բոլոր նրանց, ովքեր «սառը» կամ «տաք» գնահատականներ են դրել։ «Դրանից հետո մենք գործ ունենք պատճառների հետ։ Եթե հաճախորդը դժգոհ է սպասարկումից, աշխատում ենք գրասենյակների եւ կենտրոնների հետ, եթե սակագներից, քննարկում ենք նոր սակագնային պլանների հնարավորությունը, եթե ծածկույթից, ապա վերլուծում ենք հանրապետության տարածքում ծածկույթի հզորությունը, այդ թվում՝ տարածաշրջանում, որտեղից ստացել ենք դժգոհությունը»,- նշել է Ղալթախչյանը։

Հետադարձ կապի շնորհիվ ընկերությունը կրճատել է սպասումների ժամանակը սպասարկման գրասենյակներում եւ հեռախոսազրույցի սպասման ժամանակը հեռախոսազանգերի կենտրոններում, ինչպես նաեւ չեղյալ է հայտարարել հաշիվը լիցքավորելու ժամկետները։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Ֆասթ Շիֆթ» ընկերությունն ամփոփել է 2023 թվականի արդյունքները
Էլեկտրոնային դրամապանակի օգտատերերի քանակն աճել է շուրջ 67 տոկոսով, գործարքների քանակը և շրջանառությունը կրկնապատկվել են: Եվ սա դեռ սկիզբն է...
ftNFT ֆիջիթալ սփեյսում քննարկվել է AKNEYE-ի հետ գործակցությունը և մտավոր սեփականության իրավունքը (ֆոտո)
ftNFT ֆիջիթալ սփեյսում կազմակերպվող հանդիպումները շարունակական են՝ ոլորտի արդի խնդիրներին անդրադառնալու և լուծումներ գտնելու միտումով...
Կանադացի գիտնականները սովորել են ռետինե և պլաստիկ թափոններից նավթամթերք արտադրել
Միատարր բաղադրություն ստանալու համար թիմը սառեցրել է անվադողերի մնացորդները...
Քննարկվել են Հայաստանի և Սաուդյան Արաբիայի միջև ՏՏ ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
Հաշվի առնելով թվային կառավարման, արհեստական բանականության ներդրման…
Ղրղզստանում իշխանությունների որոշմամբ մասնակի արգելափակվել է TikTok-ը
Մի քանի օր առաջ հանրապետության ազգային անվտանգության պետական ​​կոմիտեն նամակ էր ուղարկել․․․
Live Science. Ստեղծվել է անօդաչու թռչող սարք, որը կարող է հիշել մարդուն և հետապնդել նրան
Դրոնը կարող է 10 մետր հեռավորությունից տարբերել ցանկալի դեմքը։ Ինչու՞ է պետք կարողությունների նման...
Ամենաշատ