ԱՄՆ նախագահի թեկնածու Հիլարի Քլինթոնը հեռուստատեսությամբ իր նախընտրական քարոզարշավի համար 2 մլն դոլար է ծախսել, հայտնում է Associated Press-ը։ Առաջին գովազդը ցուցադրվել է հուլիսի 28-ին։
Գովազդային հոլովակի կենտրոնական թեման եղել է ընտանիքների աջակցության ուղղությամբ Քլիթոնի կատարած աշխատանքը եւ մահացած մոր հետ նրա հարաբերությունները, գրում է Gazeta-ն։
Հոլովակի նպատակն է Քլիթոնին ցույց տալ առաջադեմ մարտիկի լույսի ներքո, ով հասկանում է, թե ինչ դժվարությունների է բախվում շարքային ամերիկացին։