Անշարժ գույքի օբյեկտների վաճառքի մասին հայտարարությունները, որոնք պարունակում են «սեր» բառը, ավելի էժան են վաճառվում, քան այն բնակարանները, որոնց հայտարարությունները պարունակում են «սեքսուալ», «գայթակղիչ» բառերը: Այդպիսին են ԱՄՆ-ում 1,6 մլն նմանատիպ հայտարարությունների վերլուծության արդյունքները, գրում է Lenta-ն՝ վկայակոչելով The Wall Street Journal-ը:
Հայտարարություններում, որոնցում առկա է «ռոմանտիկա» բառը կամ դրա հոմանիշները, օբյեկտները գնահատվում են միջինը 820 հազար դոլար:
«Գայթակղիչ» բնակարանների արժեքը 640 հազար դոլար է, իսկ «սեքսուալ» բնակարնների համար վաճառողները պահանջում են 62 հազար դոլար:
«Երբ խոսում են շքեղության մասին, օգտագործում են այնպիսի ածականներ, ինչպիսին է «սեքսուալ», «գայթակղիչ» բառերը, անկախ նրանից, թե ինչի մասին է խոսքը»,-նշել է Նյու Յորքի համալսարանի բիզնես դպրոցի դոցենտ Ադամ Ալթերը:
Իսկ ահա հայտարարությունները, որտեղ օգտագործվում են «սեր» բառը եւ նրա հոմանիշները, ըստ հետազոտության արդյունքների, վելի էժան բնակարանների դեպքում է կիրառվում, որոնց գինը մոտ 229 դոլար է: