News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հուլիս 25
Տեսնել լրահոսը


Եթե երկաթուղին կառուցում են հարեւան երկրները, դա չի նշանակում, որ Հայաստանը չպետք է մտածի այդ թեմայի շուրջ։ Այս մասին հունվարի 12-ին՝ կառավարության նիստից հետո, լրագրողներին ասել է տրանսպորտի, կապի եւ ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը։

Նրա խոսքով՝ անգամ եթե Իրանից եկող երկաթուղին կառուցում է հարեւան պետությունը, դա չի նշանակում, որ Հայաստանը չպետք է սկսի, իսկ նախագիծն արդիական չէ։ Դա հնարավոր երթուղիներից մեկն է, որը կարող է բեռնափոխադրման ոլորտում մրցակցել Պարսից ծոցից եւ Իրանից Սեւ ծովով Եվրոպա տանող ճանապարհների հետ։ «Այս պահին շատ մոտավոր հաշվարկներով շինարարության արժեքը գնահատվում է 3 մլրդ դոլար։ Բայց դա մոտավոր հաշվարկ է։ Վերջնական գնահատականը պետք է դա ապագա ներդրողը։ Քննարկվում են գործող երկաթուղին Սեւանի ափով կամ Արարատյան դաշտով միացնելու երթուղիները։ Այս պահին նախընտրելի է Սեւանով անցնող ճանապարհը»,– ասաց նախարարը եւ նշեց, որ մոտավոր հաշվարկներով նախագիծն իր արժեքը կհանի  22 տարում։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջ
Իրան-Հայաստան երկաթուղին տնտեսապես ձեռնտու է. իրանցի փորձագետ
Եթե հաջողվի կառուցել Իրան-Հայաստան երկաթուղին, կնպաստի տուրիզմի զարգացմանն ու առեւտրի ընդլայնմանը...
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը առաջիկայում օրական մի քանի ժամով փակ կլինի
Նշված ռեժիմով երթեւեկությունն իրականացվելու է պարեկային ոստիկանության անմիջական վերահսկողության եւ համակարգման ներքո...
Օսական փոխադրող․ Վրաստանից Հարավային Օսիա ճանապարհը կարելի է փորձարկել հայկական ֆուրերով
Այս իրավիճակում Տրանսկամին զուգահեռ ճանապարհի (Ռազմա- օսական ճանապարհ) բացումը շատ հեռանկարային է թվում․․․
Վթարը վերացվել է եւ Սեւան-Մարտունի-Գետափ ճանապարհն ամբողջությամբ բացվել է
Նախօրեին տեղի ունեցած ջրատարի խողովակի վթարը վերացվել է…
Աբխազիայով անցնող ճանապարհի բացմանը խոչընդոտում են Բաքուն եւ Անկարան. ռուս քաղաքագետ
Բաքվի եւ Անկարայի՝ դրան խոչընդոտելու գլխավոր պատճառն ակնհայտ է՝ Հայաստանի շահերը...
Հայաստանը չպետք է Աբխազիայի միջանցքի բացման հետ հույսեր կապի. Աբաշիձե
Տարանցիկ ուղիների բացման թեման Ռուսաստանի հետ չենք քննարկում...
Ամենաշատ
Partner news