News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Socialbakers վերլուծական ընկերությունը հրապարակել է օգտատերերի ներգրավվածության տեսանկյունից Facebook եւ Instagram սոցցանցերի արդյունավետությանը նվիրված հետազոտության արդյունքները:

Ընկերության հաշվետվության մեջ նշվում է, որ զգալի տարբերություն կա լրատվամիջոցների, հայտնիների, ժամանցի ոլորտի, ապրանքանիշերի եւ տարբեր հանրույթների ներկայացուցիչների էջերի միջեւ մասնակցության ցուցանիշներում:

Հետազոտության արդյունքների համաձայն՝ Facebook-ը տեղեկատվական հարթակ է, որտեղ լրատվամիջոցների էջերում օգտատերերի ներգրավվածությունը երկու անգամ ավելին է եղել, քան հանրույթների նմանատիպ ցուցանիշները:

Instagram-ում իրադրությունը հակառակն է: Այստեղ ամենաշատ այցելուներն ունեն հայտնիների էջերը:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Կանադացի գիտնականները սովորել են ռետինե և պլաստիկ թափոններից նավթամթերք արտադրել
Միատարր բաղադրություն ստանալու համար թիմը սառեցրել է անվադողերի մնացորդները...
Քննարկվել են Հայաստանի և Սաուդյան Արաբիայի միջև ՏՏ ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
Հաշվի առնելով թվային կառավարման, արհեստական բանականության ներդրման…
Ղրղզստանում իշխանությունների որոշմամբ մասնակի արգելափակվել է TikTok-ը
Մի քանի օր առաջ հանրապետության ազգային անվտանգության պետական ​​կոմիտեն նամակ էր ուղարկել․․․
Live Science. Ստեղծվել է անօդաչու թռչող սարք, որը կարող է հիշել մարդուն և հետապնդել նրան
Դրոնը կարող է 10 մետր հեռավորությունից տարբերել ցանկալի դեմքը։ Ինչու՞ է պետք կարողությունների նման...
Եգիպտոսում ծրագրավորման ոլորտի հեղինակավոր մրցույթի եզրափակիչ փուլ է անցել նաև ԵՊՀ երեք ուսանողից բաղկացած թիմը
Եզրափակչում թիմին ուղեկցում է Հայաստանից ժամանած պաշտոնական...
Ինչ-որ մի փուլում համալսարաններն իրենք են ցանկանալու Ակադեմիական քաղաքի միջավայրում հայտնվել. Ավինյան
Սկզբից քննարկվում էր, որ Կոնսերվատորիան փակվում է, հետո պարզվեց՝ դա...
Ամենաշատ