Socialbakers վերլուծական ընկերությունը հրապարակել է օգտատերերի ներգրավվածության տեսանկյունից Facebook եւ Instagram սոցցանցերի արդյունավետությանը նվիրված հետազոտության արդյունքները:
Ընկերության հաշվետվության մեջ նշվում է, որ զգալի տարբերություն կա լրատվամիջոցների, հայտնիների, ժամանցի ոլորտի, ապրանքանիշերի եւ տարբեր հանրույթների ներկայացուցիչների էջերի միջեւ մասնակցության ցուցանիշներում:
Հետազոտության արդյունքների համաձայն՝ Facebook-ը տեղեկատվական հարթակ է, որտեղ լրատվամիջոցների էջերում օգտատերերի ներգրավվածությունը երկու անգամ ավելին է եղել, քան հանրույթների նմանատիպ ցուցանիշները:
Instagram-ում իրադրությունը հակառակն է: Այստեղ ամենաշատ այցելուներն ունեն հայտնիների էջերը: