Interbrand ընկերությունը կազմել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշների ցանկը։ 2017 թվականին ցանկը համալրել է Ferrari ընկերությունը։ Իտալական ապրանքանիշի արժեքը կազմում է 4,876 մլրդ դոլար, ինչի արդյունքում ընկերությունը հայտնվել է 88-րդ տեղում, հայտնում է Motor-ը։
Ամենաթանկ ապրանքանիշը ճանաչվել է Toyota-ն։ Ճապոնական արտադրողը ցանկում վեցերորդն է՝ 50,291 մլդր դոլար արժեքով։ Ամենաթանկ ապրանքանիշը Apple-ն է, որը գնահատել են 184,154 մլրդ դոլար։
Ավտոարտադրողներից Toyota-ն, Mercedes-Benz-ը, BMW-ն, Honda-ն եւ Ford-ը միասին ավելի քիչ արժեն, քան Apple-ը։