News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Հունվար 19
Տեսնել լրահոսը

Facebook-ը հաջորդ տարի մտադիր է ավելի քան 1000 աշխատակից ընդունել՝ կանխելու սոցիալական ցանցում գովազդի միջոցով ամերիկյան հասարակության ապակայունացման եւ ընտրությունների ժամանակ քաղաքական միջամտության փորձերը: Այս մասին իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է ընկերության մամուլի ծառայությունը, հաղորդում է RNS:

«Մենք փոփոխություններ ենք կատարում մեր քաղաքականության մեջ, այժմ գովազդատուները ստիպված կլինեն ավելի մանրամասն փաստաթղթեր տրամադրել Միացյալ Նահանգների դաշնային ընտրությունների մասին գովազդ տեղադրելու համար: Պոտենցիալ գովազդատուները գովազդ գնելուց առաջ պետք է ապացուցեն, որ իրենք բիզնես կամ կազմակերպություն են ներկայացնում:

Facebook- ի ղեկավար Մարկը Ցուկերբերգը նշել է, որ իրենք չեն կարողանա բոլորին միանգամից հայտնաբերել, բայց միջամտելն արդեն ավելի դժվար կլինի», - ասվում է հաղորդագրության մեջ:

Ընկերությունը կուժեղացնի գովազդային հայտարարությունների ստուգման մեխանիզմները:

«Մենք հաջորդ տարվա ընթացքում մեր գովազդային հայտարարությունների ստուգման գլոբալ բաժին ավելի քան 1000 մարդ կընդունենք: Վերահսկողության ուժեղացումը չի կարող իդեալական լինել, բայց մենք ավելի լավ կհասկանանք, թե ինչպես կարելի է որոնել եւ հեռացնել անընդունելի գովազդային հայտարարություննեը», - նշվում է հաղորդագրության մեջ:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջ
ԵԱՏՄ-ն գործարկել է կրիպոարժույթով առեւտրի հնարավորություն ընձեռող E-Chat նոր մեսենջերը
Այժմ ԵԱՏՄ-ն աշխատում է ազգային կրիպտոարժույթի ստեղծման ուղղությամբ, որը կաշխատի Ethereum պլատֆորմի հիման վրա...
Հին iPhone-ների աշխատանքը նորից կարագանա. Apple-ը որոշում է կայացրել
Փորձնական տարբերակը նախատեսվում է թողարկել 2018 թվականի փետրվարին...
Telegram-ը ծրագրում է ICO-ի արդյունքում ներգրավել 1,2 մլրդ դոլար
TON-ի ստեղծողները մտադիր են թոքենների գնորդներին ներգրավել ...
Alibaba-ն հերքել է մայնինգային պլատֆորմի մեկնարկի մասին լուրերը
Այդ տոմսակները կրիպտոարժույթ չեն եւ դրանց որեւէ բնութագրիչ չունեն...
Google-ը սկսնակ ՏՏ մասնագետների համար դասընթաց է սկսում
Դասընթացին կարող է աշխարհի տարբեր երկրներից 10 հազար մարդ մասնակցել...
YouTube-ը հեղինակների պաշտպանության համար գործընկերային ծրագրում փոփոխություններ կմտցնի
Այսպիսով, ըստ YouTube-ի, 2017-ին ավելի քան 100 հազար դոլար եկամուտ ունեցող ալիքների թիվը աճել է 40 տոկոսով:
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ
Partner news