Հոկտեմբերի 5-իցԵրեւանի Կենտրոն վարչական շրջանում՝ Խորենացի 26 հասցեում կսկսի գործել Beeline-ի նորՎաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ:
Գրասենյակը բաց է լինելու ամեն օր ժամը 10։00-ից մինչեւ 19։00 առանց ընդմիջումների՝ տրամադրելով սպասարկում Beeline-ի բոլոր ծառայությունների հետ կապված։
«Մեր գերնպատակն է մշտական զարգացումը, ինչը ենթադրում է թե՛ ծառայությունների տեսակների ու քանակի ավելացում, թե՛ վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակների ցանցի ընդլայնում։ Յուրաքանչյուր նոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ ավելի հասանելի է դարձնում մեր պարզ եւ հարմար ծառայությունները բաժանորդներին։ Դրանց շնորհիվ նրանքկարող են հնարավորինս արագ դիմել մեր մասնագետներին ցանկացած հարցով», - ասել է Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:
«Անկասկած, մեր ամեն բաժանորդ իրավունք ունի արագ եւ որակյալ սպասարկում ստանալու, եւ հենց այդ պատճառով մենք չենք դադարեցնում նոր սպասարկման գրասենյակներ բացել Երեւանում ու այլ մարզերում։ Միայն այս ամսվա ընթացքում սկսում են գործել երկու նոր գրասենյակներ։ Բնականաբար, դրանով մենք չենք սահմանափակվելու եւ միշտ քայլելու ենք ընդառաջ մեր հաճախորդներին», - նշեց Beeline-ի կոմերցիոն տնօրեն Հայկ Կարապետյանը։
Այսօրվա դրությամբ Հայաստանի տարածքում գործում է 77սեփական եւ դիլերականՎաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ: