News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Մարտ 29
Տեսնել լրահոսը

Եթե Հայաստանի իշխանություններն ուզում են արգելել աջակողմյա ղեկով մեքենաները՝ ուրեմն ինչ-որ մեկի բիզնեսն են ուզում առաջ մղել։ Այս մասին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հոկտեմբերի 9-ին ասել է «Վարորդի ընկեր» ՀԿ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը։

Նրա խոսքով՝ պաշտոնյաներից մեկն, ըստ երեւույթին, որոշել է ղեկերի դիրքերի փոփոխության արհեստանոց բացել։ Որեւէ այլ բան մտքովդ չի անցնում, քանի որ նման արգելքը որեւէ այլ ողջամիտ բացատրություն չունի։ Տրանսպորտի նախարարության ներկայացուցիչները հայտնել են այն մասին, որ հնարավոր է, աջակողմյա ղեկով մեքենաներն ավելի հաճախ են վթարային իրավիճակներում հայտնվում, բայց Ճանապարհային ոստիկանությունից նման պաշտոնական վիճակագրություն դեռ չկա։ «Իսկ եթե հարմարության մասին խոսենք, ապա այդ հարցում աջակողմյա ղեկի պարտությունը միանշանակ չէ։ Կան թերություններ՝ տեսադաշտի կույր գոտին ավելի մեծ է։ Բայց կան նաեւ առավելություններ՝ ավելի հարմար է կայանելը»,- նկատեց Պեդանյանը։

Եվ վերջապես, նման մեքենաներն ավելի մատչելի են, ինչը ոչ հարուստ Հայաստանի համար շատ կարեւոր է։ «Իհարկե, ճապոնական նոր մեքենան ավելի թանկ կլինի, բայց ավելի շատ ներմուծում են հին ու էժանագին մոդելները։ Ու շատերը միայն այդպիսի մեքենաներ կարող են գնել»,- հավելեց ակտիվիստը։

Բացի դրանից, ՀԿ-ի ներկայացուցիչը նշեց, որ նույնիսկ աջակողմյա ղեկն արգելելու դեպքում անհասկանալի է մնում եկվորների՝ օրինակ զբոսաշրջիկների հարցը։ Իսկ եթե նրանց թույլատրվի, այդ դեպքում տեղացիներին ինչպե՞ս չթույլատրել։ 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ԱՄՆ-ում հետ են կանչում Kia Telluride-ները, որոնք կայանատեղիից գլորվում են 
Խնդիրը Kia-ն հայտնաբերել է 2022 թվականին...
AvtoVAZ-ը սկսել է Lada-ի հավաքումն Ադրբեջանում
Ինչպես պարզաբանել են ավտոարտադրողի մամուլի ծառայությունից, սա ընկերության պատմության մեջ Ադրբեջանում Lada-ի արտադրության առաջին նախագիծն է...
Volvo-ն թողարկել է իր վերջին դիզելային մեքենան
Սա նշանավորում է Volvo-ի 45-ամյա հարաբերությունների ավարտը դիզելային շարժիչների հետ՝ դարձնելով այն...
Audi-ն ներկայացրել է Q6 e-tron էլեկտրական քրասովերը
Գերմանիայում դրա մեկնարկային գինը կլինի նույնը, ինչ՝ վերջին Lexus RX450h+-ինը...
Նոր Mercedes-AMG GT-ն՝ չորս մխոցանի շարժիչի վարկածով
Motor.ru-ն հայտնել է, որ երկու լիտրանոց M 139 «չորսանոց»-ը հագեցած է էլեկտրական տուրբո ճնշակով...
Toyota Corolla-ն այլևս աշխարհում ամենավաճառվող մեքենան չէ
Համաշխարհային շուկայի նոր առաջատարը 2023 թվականի վերջին Tesla Model Y էլեկտրական մեքենան էր...
Ամենաշատ