Ճապոնական Ispace ստարտափը 90 մլն դոլար է հավաքել Լուսնի ուղեծիր սարք արձակելու համար, որը «լուսնային տնտեսության» ստեղծման ուղղությամբ առաջին քայլը կլինի:
Հենց տիեզերական սարքը Լուսնի վրա վայէջք կատարի, բոլոր ցանկացողները, որոնցում թվում են Japan Airlines Co. եւ Tokyo Broadcasting System Holdings-ը, հնարավորություն կունենան Երկրի բնական արբանյակի վրա գովազդային բաներ տեղադրել:
Տակեշի Խակամադան, որը ղեկավարում է ստարտափը, ասել է, որ լոգոտիպերը կտեղադրվեն տիեզերանավերի եւ ամենագնացնրի վրա: Հաջող վայրէջքի դեպքում գովազդային վահանակները կհայտվեն նաեւ Լուսնի վրա: