News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Մարտ 29
Տեսնել լրահոսը


Մեքենաների մասնագետ Ջեյսոն Ֆենսկեն բացատրել է, թե ինչու չարժե ձմռանը մեքենան տաքացնել։ Իր գաղափարները նա կիսել է իր YouTube-ի ալիքում՝ Engineering Explained-ում, հաղորդում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն։

Ֆենսկեն նշում է, որ ավտոմեքենաների մեծամասնությունը հագեցած է վառելիքի մատակարարման ինժեկտորային համակարգով, որն օգնում է անվտանգ տաքացնել շարժիչը դանդաղ ընթանալու միջոցով։ Ինժեկտորային համակարգը կարող է աշխատել զրոյից ցածր ջերմաստիճանի պայմաններում, համոզված է մասնագետը։ Դրանում էլ կայանում է նրա տարբերությունն անցյալ դարի կարբյուրատորներից, որոնք ստեղծում էին կարծիք, թե մեքենան ձմռանը մեկնարկից առաջ պետք է միացրած շարժիչով  մի որոշ ժամանակ կանգնած մնա։

Բացի այդ, շարժման  ընթացքում շարժիչը շատ ավելի է տաքացնում, քան դասական տաքացուցիչները։ Ֆենսկեն հաստատում է, որ առանց շարժման շարժիչը տաքացնելու դեպքում վտանգ կա, որ բենզինը  կարող է լցվել մեքենայի յուղի մեջ եւ արագացնել շարժիչի մաշվելը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Volvo-ն թողարկել է իր վերջին դիզելային մեքենան
Սա նշանավորում է Volvo-ի 45-ամյա հարաբերությունների ավարտը դիզելային շարժիչների հետ՝ դարձնելով այն...
Audi-ն ներկայացրել է Q6 e-tron էլեկտրական քրասովերը
Գերմանիայում դրա մեկնարկային գինը կլինի նույնը, ինչ՝ վերջին Lexus RX450h+-ինը...
Նոր Mercedes-AMG GT-ն՝ չորս մխոցանի շարժիչի վարկածով
Motor.ru-ն հայտնել է, որ երկու լիտրանոց M 139 «չորսանոց»-ը հագեցած է էլեկտրական տուրբո ճնշակով...
Toyota Corolla-ն այլևս աշխարհում ամենավաճառվող մեքենան չէ
Համաշխարհային շուկայի նոր առաջատարը 2023 թվականի վերջին Tesla Model Y էլեկտրական մեքենան էր...
Սարգսյանն ու Ավագումյաններն Ուկրաինայից ավտոմեքենաներ ներկրելու խոշորագույն մենաշնորհ են ստեղծում. «Կոմպրոմատ գրուպ»
Ուկրաինացիների հետ կապերի համար Ավագումյանների նկատմամբ, ըստ աղբյուրի, դժգոհություն է եղել, իսկ Սարգսյանը զարմանալիորեն կարողացել է դրանից խուսափել․․․
Հայտնի է դարձել, թե ինչպիսին է լինելու Skoda ամենաէժան էլեկտրամեքենան
Թեև Epiq-ն ունի կոնցեպտի մոդելի կարգավիճակ, դրա օրինակը ցույց է տալիս Skoda-ի դիզայնի պարադիգմի փոփոխություն...
Ամենաշատ