News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Մարտ 19
Տեսնել լրահոսը

Օրերս Երեւանի քաղաքապետարանը ներկայացրել է մայրաքաղաքի նոր հասարակական տրանսպորտային ցանցի նախագիծը: Երեւանցիները գիտեն, որ այս կարեւոր սոցիալական ոլորտի խնդիրը տասնամյակների ընթացքում չի լուծվել: Մարդիկ դժգոհում են հասարակական տրանսպորտի անհարմարավետությունից (հատկապես միկրոավտոբուսներում), գրաֆիկին չհետեւող  աշխատանքից:

Հասարակական տրանսպորտի բարելավման խոստումները Երեւանի քաղաքացիները բազմիցս են լսել: Եվ ամեն անգամ դրանք չեն կատարվել: Հանուն արդարության նշենք, որ ավտոբուսների թիվը ավելացել է, իսկ միկրոավտոբուսների թիվը նվազել է:

Քաղաքապետարանի կայքում տարբեր տարիների ընթացքում տեղադրված տեղեկատվության հիման վրա կարող եք որոշել այդ փոփոխությունները: Այսպիսով, մոտավորապես յոթ (կամ ավելի) տարիների ընթացքում ավտոբուսների քանակը ավելացել է 190 միավորով, իսկ երթուղային տաքսիները նվազել՝ 715 միավորով:

Ստացվում է, որ միջինում 10 ավտոբուսը փոխարինել է 38 միկրոավտոբուսի: Բոլորն էլ գիտեն, որ պիկ ժամերին հայրենական միկրոավտոբուսը ավելի շատ ուղեւոր է տեղափոխում, քան նախատեսված է իր տեխնիկական հատկանիշներով: Բայց ավտոբուսն էլ մեր պայմաններում, զրկված չէ նման հնարավորություններից:

Քանի մարդ է քաղաքի մեկ միլիոն բնակչից օգտվում ավտոբուսներից եւ միկրոավտոբուսներից: Սկզբունքորեն, պաշտոնական տվյալների հիման վրա կարելի է որոշել առնվազն այս ցուցանիշի կարգը: Ուղեւորների քանակի վերաբերյալ վերջին հրապարակումները վերաբերում են անցյալ տարվա հունվար-սեպտեմբերին:

Այս տվյալների հիման վրա կստանանք հետեւյալը. մոտ 195 հազար երեւանցի  օգտվում է մայրաքաղաքի հանրային ավտոմոբիլային տրանսպորտի ծառայություններից: Սա այն դեպքում, եթե յուրաքանչյուրը, ով օգտվում  է ավտոբուսներից եւ միկրոավտոբուսներից, ամեն օր երկու ուղեւորություն է կատարում:

Սակայն, միջինում, իհարկե, կլինեն ավելի շատ ուղեւորություններ: Ավելացնենք, որ հանրային տրանսպորտի ծառայություններից օգտվում են հանրապետության մարզերից, ինչպես նաեւ օտար երկրներից ժամանած բազմաթիվ այցելուներ: Այս նկատառումով վերը նշված թիվը (195 հազար) կարող է զգալիորեն նվազել:

Վերադառնալով քաղաքապետարանի նախագծին՝ նշենք, որ դրանով ենթադրվում է, մասնավորապես, նվազեցնել երթուղիների քանակը եւ հրաժարվել միկրոավտոբուսներից, ինչը կարելի է միայն ողջունել: Եթե, իհարկե, այլընտրանքային ավտոբուսները (տրոլեյբուսների հետ միասին) կապահովեն ուղեւորների համար նորմալ երթեւեկության ժամանակացույց եւ հարմարավետություն:

Սակայն, խնդիրն այն է, որ հասարակական տրանսպորտից անպայման ուզում են շահույթ ստանալ: Եթե այդ նպատակը չլիներ, տասնյակ գիծ տերեր վաղուց հրաժարվել էին այս բիզնեսից: Նշենք, որ զարգացած երկրներում քաղաքային հասարակական տրանսպորտը սուբսիդավորվում է քաղաքի բյուջեի հաշվին: Մեզ մոտ որոշ դոտացիաներ ստանում է միայն քաղաքապետարանի ավտոբուսի պարկը: Շահույթն, իհարկե, անհրաժեշտ է բոլորին, այս ոլորտի զարգացման համար: Բայց դա պետք է ապահովվի ոչ թե ուղեւորների, այլ քաղաքային բյուջեի հաշվին:

Սմբատ Գրիգորյան

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Համլետ Սահակյանը նշանակվել է ՊԵԿ նախագահի առաջին տեղակալ
Ղեկավարվելով «Հանրային ծառայության մասին» օրենքի 9-րդ հոդվածի 4-րդ մասով...
«Fly Arna» ավիաընկերության լիցենզիան դադարեցվել է ինքնաթիռներ չունենալու պատճառով. փոխնախարար
«Fly Arna» ավիաընկերության լիցենզիան դադարեցվել է...
ՀՀ-ում կզրկեն արտասահմանում կազմակերպված ինտերնետ տոտալիզատորներին մասնակցելու հնարավորությունից
Պետք է արգելվի արտասահմանում կազմակերպված ինտերնետ տոտալիզատորներին մասնակցելու հնարավորությունը...
ՀՀ իշխանությունները հրաժարվել են մասնավորեցնել Վրաստանի սահմանին մոտ գտնվող օդանավակայանը
Ստեփանավանի մոտ գտնվող օդանավակայանը հանվել է մասնավորեցման ենթակա գույքի ցուցակից...
Նախատեսվում է պետական տուրք մտցնել քաղավիացիայի շրջանակում մատուցվող ծառայությունների 13 տեսակների համար
Պետական տուրք մատուցվող ծառայությունների համար...
ՊԵԿ-ը 10 միլիոն դրամով տուգանել է «Երևան Սիթի»-ին
Պետական եկամուտների կոմիտեն տեղեկացնում է, որ 2024 թվականի փետրվար...
Ամենաշատ