News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հոկտեմբեր 16
Տեսնել լրահոսը

Երեւանում հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումներըն վարորդների կրճատման առիթ չեն դառնա: Այս մասին փետրվարի 2-ին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հայտարարեց Երեւանի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխման աշխատանքային խմբի ղեկավար, փոխքաղաքապետ Վահե Նիկոյանը:

Նա հիշեցրել է, որ հունվարի 18-ին կայացել է խմբի՝ այս տարվա առաջին հանդիպումը, եւ ներկայացվել է հասարակական տրանսպորտի ցանցի փոփոխությունների նախագիծը: «Այսօր մենք այն ցանկանում ենք ներկայացնել հանրությանը»,- նշեց փոխքաղաքապետը: Նրա խոսքով՝ խնդիրն այս ցանցի օպտիմալացումն է եւ ֆինանսական առումով այն առավել ընդունելի դարձնելը:

Նոր ցանցը բացառում է երթուղիների կրկնությունը, բոլոր երթուղիները կլինեն հավասար որակով, ընդհանուր առմամբ կլինի 42 երթուղի: Ծրագրի համաձայն՝ երթուղիները կընդգրկեն քաղաքի ամբողջ տարածքը: Այսինքն, երթուղիները միմյանց հաջորդական շարունակությունը կլինեն: Երթուղային տաքսիներ այլեւս չեն լինի, դրանց փոխարեն 939 ավտոբուս եւ 111 տրոլեյբուս կհայտնվի: Փոխքաղաքապետը համաձայն չէ այն կարծիքի հետ, որ խոշոր ավտոբուսները պարզապես չեն տեղավորվի Երեւանի նեղ փողոցներում: Նրա խոսքով՝  ավելի նեղ փողոցներով այլ քաղաքների փորձը հակառակն է ցույց տալիս: «Եվ ամենակարեւորը՝ անհրաժեշտ է ներդնել ճանապարհային երթեւեկության այլ մասնակիցների հարգանքը հասարակական տրանսպորտի հանդեպ»,- նշեց Նիկոյանը: Ընդ որում, նա նկատեց, խոսքը դեռ նախագծի մասին է, եւ յուրաքանչյուր երթուղի կմշակվի առանձին, եւ եթե գործնականում դժվարություններ առաջանան, դրանք ժամանակին կվերացվեն:

Ըստ նախագծի՝ հասարակական տրանսպորտը կսկսի աշխատանքը կես ժամ ավելի շուտ՝ 7-ի փոխարեն ժամը 6:30-ին: Ինտերվալներն ավելի կարճ կդառնան, կանգառում սպասման ժամանակը միջինում 3 րոպե կլինի: Փոխքաղաքապետի հավաստիացմամբ՝ տրանսպորտը կերթեւեկի ժամանակացույցով: Ուղեվարձը կախված չի լինի տեղփոխումների քանակից: Սակայն կավելանա այն, թե ոչ՝ դեռ պարզ չէ: «Այս հարցը մեր առաջնահերթություններից մեկն է», - հավաստիացրեց փոխքաղաքապետը:

Ղեկին ծխելու պահանջը կխստացվի: Լավ նորություն. վարորդների կրճատման մասին խոսք չկա, քանի որ, ըստ բարեփոխման նախագծի, յուրաքանչյուր տրանսպորտային միջոց 2 վարորդ կունենա, այնպես որ հնարավոր է նույնիսկ նոր աշխատատեղերի ստեղծում:

Ինչպես նշեց Վահե Նիկոյանը, ըստ նախնական տվյալների, մայրաքաղաքի բնակիչների 40 տոկոսը առանց տեղփոխումների կերթեւեի, մոտ 30 տոկոսը՝ 1 տեղփոխումով, մնացածը՝ 2:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Գյուղատնտեսության նախարար է նշանակվել Գեղամ Գրեւորգյանը
Հիմք ընդունելով վարչապետի առաջարկությունը` համաձայն Սահմանադրության 131-րդ հոդվածի, ինչպես նաեւ «Կառավարության կառուցվածքի եւ գործունեության...
Տիգրան Խաչատրյանը նշանակվել է տնտեսական զարգացման եւ ներդրումների նախարար
Հիմք ընդունելով վարչապետի առաջարկությունը` համաձայն Սահմանադրության 131-րդ հոդվածի, ինչպես նաեւ «Կառավարության կառուցվածքի եւ գործունեության...
Դոլարի փոխարժեքը նվազել է. եվրոն թանկացել է ավելի քան 4 դրամով
Թանկարժեք մետաղների համար բանկի կողմից սահմանվել են հետեւյալ գները...
Դռնփակ հանդիպում՝ Տիգրան Ավինյանի եւ Վալերի Մեջլումյանի միջեւ. ինչպես կլուծվի Ալավերդու գործարանի ճակատագիրը
Պահանջներից մեկն այն է, որ գործարանը չի կարող այդ տրված նորմաների սահմաններում արտանետումներ իրականացնել եւ պահանջում է...
Սննդամթերքի անվտանգության ապահովումը առանց ռիսկերի գնահատման անհնարին եւ անշնորհակալ գործ է. Գ. Ավետիսյան
Համաժողովն ընձեռում է գերազանց եւ եզակի հնարավորություն սննդագետներին, հետազոտողներին, տեխնոլոգներին, արտադրողներին եւ սննդաբաններին երիտասարդ գիտնականներին եւ ուսանողներին...
Միայն աշխատավարձ կրկնապատկելով կոռուպցիոն դրսեւորումների նվազում չենք ունենա. Վարդան Արամյան
Երբ խոսում ենք հարկային ոլորտում խորքային փոփոխությունների մասին պետք է հաշվի առնենք, որ հարկային քաղաքականությունը տնտեսական կառավարման կարեւոր գործիքներից է...
Partner news