News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Նոյեմբեր 14
Տեսնել լրահոսը

«ՏՐԱՍԵԿԱ մուլտիմոդալ փոխադրումների զարգացման մասին համաձայնագրի հիմնական նպատակն է ստեղծել բարենպաստ պայմաններ մուլտիմոդալ փոխադրումների զարգացման համար, միջոցներ ձեռնարկել համաձայնագրի անդամ երկրների միջեւ փոխադրումների իրականացման համար գրավիչ պայմաններ սահմանելու ուղղությամբ: Այս մասին, այսօր՝ փետրվարի 7-ին, ԱԺ-ում հիշյալ համաձայնագրի 2-րդ ընթերցմամբ քննարկման ժամանակ նշեց ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի առաջին տեղակալ Գագիկ Գրիգորյանը:

Նա տեղեկացրեց, որ համաձայնագիրը ստորագրվել է 2009 թվականի հունիսին՝ Հայաստանի (առարկությամբ), Ադրբեջանի, Վրաստանի, Տաջիկստանի եւ Ղրղզստանի միջեւ: Այն 1998-ին Բաքվում ստորագրված Եվրոպա-Կովկաս-Ասիա միջանցքի միջազգային տրանսպորտային զարգացման մասին բազմակողմ համաձայնագրի բաղկացուցիչ մասն է:

«Համաձայնագիրը կարգավորում է տրանսպորտային կազմակերպությունների, մուլտիմոդալ փոխադրումների օպերատորների, բեռներն ուղարկողների, ստացողների այլ անձանց միջեւ հարաբերությունները:

Մուլտիմոդալ փոխադրում  նշանակում է առնվազն երկու տարբեր տրանսպորտային ձեւերի մասնակցությամբ բեռների փոխադրումների իրականացում:

Նման փխադրումներն իրականացվում են մուլտիմոդալ փոխադրումների օպերատորների կողմից»,-ասաց փոխնախարարը:

Համաձայնագրով Հայաստանը պարտավորվում է համաձայնագիրը կիրառել մասնակից երկրների միջեւ եւ այլ երկրների տարածքներով տարանցիկ մուլտիմոդալ փոխադրումների առնչությամբ, որոնք իրականացվում են ՀՀ-ում գրանցված փոխադրողի կողմից՝ տրանսպորտի բոլոր ձեւերի օգտագործմամբ, նաեւ ապահովել, որ մուլտիմոդալ փոխադրումների օպերատորների պատասխանատվությունը տարածվի իրենց կողմից բեռն ստանալու պահից մինչեւ բեռը փոխանցելու պահը: «Կողմերի միջեւ վեճերը պետք է լուծվեն կողմերի միջեւ բանակցությունների միջոցով: Համաձայնագիրը բաց է բոլոր երկրների համար՝ կողմերի համաձայնության դեպքում:

Հայաստանը այս համաձայնագրով ֆինանսական որեւէ պարտավորություն չի ստանձնում»,-ասաց Գագիկ Գրիգորյանը՝ հավելելով, որ համաձայնագրի առնչությամբ վերապահում ունի Ադրբեջանը, իսկ Հայաստանը ստորագրել է առարկությամբ:

Իր հերթին ՀՀԿ խմբակցության պատգամավոր Խոսրով Հարությունյանը նշեց, որ համաձայնագրին միանալով Հայաստանը դառնում է եվրոպական տրանսպորտային միջանցքների տրամաբանական շարունակություն եւ հայտնվում այդ միջանցքներում:

«Եթե հաշվի առնենք, որ այս համաձայնագիրը կարող է ընդլայնվել Իրանի միանալով, դա հավելյալ հնարավորություններ է ստեղծում Հայաստանը դարձնել տարանցիկ երկիր»,-ասաց նա:

Ուղեւորափոխադրողների համար հարկային բեռը թեթեւացնող օրինագիծն ընդունվեց 1-ին ընթերցմամբ

Խաղատներ այցելողների նկատմամբ վերահսկողությունը խստացվեց. ԱԺ-ն միաձայն ընդունեց օրինագծերը

ԱԺ-ն ընդունեց Դատական օրենսգիրքը. «Ելք»-ը դեմ էր, «Ծառուկյան» դաշինքն ազատ քվեարկեց

Խորհրդարանն ընդունեց «Ոստիկանության մասին» մասին օրենքի աղմուկ հանած փոփոխությունները

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English, Русский and Türkçe
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Դոլարի վերելքը կանգ չի առնում. Նրան միացել է եվրոն
Թանկարժեք մետաղների համար բանկի կողմից սահմանվել են հետեւյալ գները...
2019-ից Հարկային ծառայությունը միջոցներ կձեռնարկի անկանխիկ գործառնությունների ավելացման համար
Big Data-ի օգտագործումը հարկային վերլուծության մեջ նույնպես առաջնային խնդիր է ՊԵԿ-ի համար...
Բա ո՞ւր մնաց հեղափոխություն, ո՞ւր մնաց կոռուպցիայի դեմ պայքարը. Գագիկ Մինասյանը թվային համեմատություն արեց
Կառավարության ծրագրում հեղափոխական, առաջանցիկ զարգացման թեզեր էին գործունեության բոլոր ոլորտներում, սակայն այսօր բյուջեի քննարկման ժամանակ հնչում են բոլորովին այլ գնահատականներ, որ բյուջեն իներցիոն է ...
Ներդրողներն ուսումնասիրում են ՀՀ-ում պղնձաձուլարաններ ստեղծելու հավանականությունը. Փաշինյան
Սա նշանակում է, որ մենք ոչ թե ուղղակի խտանյութը կարտահանենք...
Դուք ընտրվեցիք վարչապետ, բայց ներդրումները դեռ հեռախոսազանգերի մակարդակում են. Կյուրեղյանը՝ Փաշինյանին
Հիմա խոստումների հիման վրա՞ եք ուզում զարգացնել ՏՏ ոլորտը, գյուղատնտեսությունն ու զբոսաշրջությունը...
Առաջիկա 20 տարում ՀՀ բնակչության թիվը պետք է կրկնապատկվի. Փաշինյանը՝ հայրենադարձության մասին
Հայրենադարձությունը խթանվում է ամեն օր...
Partner news