Անընդունելի է, որ Ներման մասին օրենքի նախագծում ամրագրված է, որ պետք է անպայման լինի դատապարտյալի խնդրագիրը, որ նրան ներում շնորհվի: Այս մասին, այսօր՝ փետրվարի 8-ին, ԱԺ-ում, «Ներման մասին» օրենքի նախագծի քննարկման ժամանակ նշեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Արարատ Զուրաբյանը:
«Ասենք կա դատապարտյալ եւ ողջ հանրապետությունն ուզում է, որ նա ազատ արձակվի, բայց ինքը խնդրագիր չի գրում: Հասարակությունը կարո՞ղ է դիմել ու նրան ազատ արձակեն: «Մարտի 1-ի» գործով տղաների մեծ մասը կարող էր ազատ արձակվել նույն վայրկյանին, եթե խնդրագիր գրեր, բայց ոչ մեկը պատրաստ չէր նման խնդրագիր գրելու»,-ասաց նա:
Ի պատասխան օրինագիծը ներկայացնող Արդարադատության փոխնախարար Սուրեն Քրմոյանն ասաց, որ եթե դատապարտյալը ներման խնդրագիր չի գրում, այդ դեպքում գործում են այլ ինստիտուտներ՝ պայմանական վաղակետ ազատման իստիտուտը, դատական մեխանիզմները:. «Ներման ինստիտուտը գործում է, եթե կա խնդրագիր»:
Արարատ Զուրաբյանը հետաքրքրվեց նաեւ, թե եթե վարչապետը բացասական եզրակացությամբ է ՀՀ նախագահին ներկայացնում ներման խնդրագիրը, նախագահը իրավունք ունի՞ եւ կարո՞ղ է ներում շնորհել դատապարտյալին: Քրմոյանը պարզաբանեց, որ եթե նախագահը նման դեպքում՝ ուզում է ներում շնորհել դատապարտյալին, ապա նախ պետք է առաջարկը իր հիմնավորումներով վերադարձնի վարչապետին, որպեսզի վարչապետը դրական եզրակացությամբ առաջարկ ներկայացնի. «Պետք է որոշումը ձեւավորվի այս երկու ինստիտուտների միջեւ»:
Զուրաբյանն էլ առարկեց՝ նշելով. « Կարծում եմ, եթե ՀՀ նախագահը ներում է շնորհել ու վարչապեը դրա հետ համաձայն չէ, հենց վարչապետը պետք է դիմի ՍԴ, որովհետեւ պետության գլուխը երկրի նախագահն է»:
Ավելի վաղ NEWS.am-ը հայտնել էր, որ «Ներման մասին» օրենքի նախագիծը սահմանում է, որ ներման առաջարկությունը ՀՀ նախագահին ներկայացնելու է վարչապետը: Վարչապետի կողմից ներում շնորհելու կամ մերժելու առաջարկությունն ստանալուց հետո Հանրապետության նախագահը եռօրյա ժամկետում ստորագրում է ներում շնորհելու կամ ներման շնորհումը մերժելու մասին Հանրապետության նախագահի հրամանագրի նախագիծը կամ իր առարկություններով այն վերադարձնում վարչապետին:
Այս պարագայում վարչապետը կամ ընդունում է առարկությունները, կամ եթե չի ընդունում, նորից առաջարկության նախագիծը ներկայացնում է ՀՀ նախագահին: Այդ դեպքում ՀՀ նախագահը կամ պետք է ստորագրի հրամանագիրը կամ դիմի Սահմանադրական դատարան: Եթե նախագահը հրամանագիրը չի ստորագրում, միեւնույն է, այն ուժի մեջ է մտնում օրենքի ուժով:
Այսինքն ստացվում է, որ ՀՀ նախագահը չի կարող ինքնուրույն ներում շնորհել որեւէ մեկին, եթե չկա վարչպետի համապատասխան առաջարկությունը: Ավելին, եթե ՀՀ նախագահը համաձայն չէ ներկայացված առաջարկին, ապա այն, միեւնույն է, կարող է ընդունվել, եթե վարչապետը նորից նույն առաջարկությամբ հանդես գա: Նախագահը կարող է պարզապես առարկություններով վերադարձնել առաջարկը վարչապետին, կարող է նաեւ դիմել ՍԴ:
Հայաստանում ներման իրավունքը վերցվում է ՀՀ նախագահից եւ տրվում վարչապետին. Մարուքյան
Դատապարտյալին ներում շնորհելու առաջարկը վարչապետն է ներկայացնելու նախագահին