News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Դեկտեմբեր 06
Տեսնել լրահոսը

Բնապահպանական ծրագրերի իրականացումն արտաքին պետական պարտքը ծածկելու փոխարեն անհրաժեշտ է հիմնականում արտաքին դոնորների համար: Այս մասին փետրվարի 10-ին  «ԶԼՄ ներկայացուցիչների իրազեկում» թեմայով սեմինարի ժամանակ հայտարարել է ՀՀ ֆինանսների նախարար Վարդան Արամյանը:

Նա նշել է, որ մարման նման մեխանիզմը կգործի միայն երկկողմ պարտքի դեպքում, որն այժմ կազմում է 370 մլն դոլար: «Համաձայնությունները հիմնականում ձեռք են բերվել Ճապոնիայի եւ Գերմանիայի հետ եւ ներկայումս Համաշխարհային բանկի հետ միասին մշակվում են մարման մեխանիզմներ: Սակայն այդ համաձայնությունները նախնական են եւ կիրականացվեն փուլ առ փուլ», - ասել է նախարարը:

Ընդ որում՝ արտաքին պետական պարտքի փոխարեն բնապահպանական ծրագրերի իրականացման որոշումը չի նշանակում, որ Հայաստանը մարման հետ խնդիր ունի եւ նա դրանով համաներում է խնդրում:

«Դա անհրաժեշտ է դոնորներին՝ ֆինանսավորում տրամադրելու համար», - նշել է Վարդան Արամյանը:

Ավելի վաղ բնապահպանության փոխնախարար Խաչիկ Հակոբյանը հայտարարել էր, որ Հայաստանը արտաքին պարտքի մարման դիմաց պարտավորվել է բնապահպանական ծրագրեր իրականացնել:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայաստանի բնակիչներն Ամանորը կրկին սթրեսային վիճակում կդիմավորեն
Իրականում ամեն ինչ շատ ավելի վատ է...
Դոլարի վերելքը կանգ չի առնում. Մի փոքր թանկացել է նաեւ եվրոն
Թանկարժեք մետաղների համար բանկի կողմից սահմանվել են հետևյալ գները...
ARARAT Նաիրի կոնյակը իր փաթեթավորմամբ արժանացել է բարձրագույն պարգևի բրիտանական նշանավոր մրցույթում
Մոտ մեկ տարի առաջ ARARAT-ը սպառողին ներկայացավ նոր փաթեթավորմամբ և ընդամենը մի քանի ամիս անց արդեն նշանավորվեց միջազգային տարբեր մրցանակներով...
ՄԻՊ-ը դիմել է ՍԴ․ վիճարկում է դատարան դիմելու համար 2-ից 10 անգամ պետական տուրքի նոր դրույքաչափերի բարձրացումը
Մտահոգիչ է, որ սահմանված նոր դրույքաչափերը ստեղծում են մարդու խախտված իրավունքների պաշտպանության համար դատարան...
Առաջարկվում է Երևանում կառուցել առևտրի կենտրոն և բնակելի թաղամաս, նաեւ երկնաքերերից կազմված գործարար կենտրոն-համալիր
Վարչապետի մոտ քննարկվել են քաղաքաշինության ոլորտի խոշորամասշտաբ ներդրումային ծրագրերի առաջարկներ…
Հայաստանը ցանկանում են կանոնավոր երթուղիների սպասարկման տարեկան վճարները փոխարինել միանվագ վճարով
Ներքին չվերթներ սպասարկող ընկերություններն այլեւս տարեկան 100 հազար դրամ տուրք չեն վճարի...
Ամենաշատ