News
Լրահոս
News
Կիրակի
Օգոստոս 18
USD
475.92
EUR
527.46
RUB
7.22
ME-USD
0.14
Տեսնել լրահոսը

Ստարտափ էկոհամակարգի զարգացումը կարող է իսկական հեղափոխություն գործել հայաստանյան տնտեսության մեջ. արագ զարգացող ստարտափ ընկերությունները, որոնք իրենց գաղափարներն ու ապրանքները վաճառում են աշխարհով մեկ, լուրջ ներդրումներ կներգրավեն աշխարհի տարբեր ծայրերից՝ տնտեսական զարգացում եւ ֆինանսական կայունություն ապահովելով երկրում` անկախ կառավարության գործողություններից եւ երկրում քաղաքական իրավիճակից: Նման կարծիք NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում այս մասին ասաց Global AM հասարակական կազմակերպության նախագահ Գեւորգ Պողոսյանը:

Ստարտափները նորարարական գաղափարներ ունեցող նոր ընկերություններ են, որոնք, որպես կանոն, մեծ ներուժ ունեն արագընթաց զարգացման եւ միջազգային շուկա մուտք գործելու համար: Գեւորգ Պողոսյանի խոսքով՝ եթե Հայաստանում առնվազն մի քանի նման ընկերություն լինի, ապա դրանք, ընդամենը 4-5 տարի ինտենսիվ զարգանալով, կարող են լուրջ ազդեցություն ունենալ երկրի տնտեսության վրա:

Գեւորգ Պողոսյանը նշեց, որ հայաստանյան որոշ ստարտափներ արդեն իսկ դուրս են եկել երկրի սահմաններից: Օրինակ, GG եւ Menu.am ծառայություններն արդեն սկսել են աշխատել հարեւան երկրներում: Մյուսներն հայտնի են ոչ միայն տարածաշրջանում, այլեւ՝ ամբողջ աշխարհում. դրանց թվում են Pixart, Joomag, Teamable, Sololearn նախագծերը, ինչպես՝ նաեւ ավելի նորերը, ինչպիսիք են «խելացի» Volterman դրամապանակը եւ Moon թռչող տեսախցիկը: Վերջին երկու նախագծերը վերջին ամիսներին քրաուդֆանդինգի միջոցով մեծ ներդրումներ են ներգրավել. Volterman-ն ընդամենը մեկ ամսվա ընթացքում ավելի քան 1 միլիոն դոլար է հավաքել (ներկայումս՝ ավելի քան 1,8 միլիոն. ուշագրավ է, որ այդ ներդրումների միայն 3,7 տոկոսն իրականացվել է Հայաստանից, մնացած բոլոր ներդրողներն այլ երկրներից են), Moon տեսախցիկը՝ 420 000 դոլար: Երկու դեպքում էլ, ինչպես նշեց Գեւորգ Պողոսյանը, խոսքը Հայաստանում մշակվող եւ ստեղծվող, սակայն ամբողջ աշխարհում վաճառվող նախագծերի մասին է:

Ըստ Գեւորգ Պողոսյանի՝ հայկական ստարտափները միջազգային շուկա դուրս բերելու համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել այդ շուկան. պետք է իմանալ, թե ինչ ընկերություններ կան այնտեղ, ինչով են զբաղվում, ինչպիսի հնարավորություններ է ընձեռում այս կամ այն երկիրը եւ ինչպես մեր նախագծերը կարող են հետաքրքրել իրենց սպառողներին: Դրանով էլ  զբաղվում է Պողոսյանի ղեկավարած կազմակերպությունը՝ օգնում է խթանել հայաստանյան ստարտափ նախագծերը միջազգային շուկայում:

Այսօր՝ մարտի 2-ին, Creative Minds ՀԿ-ի կողմից «Էրազմուս+» եվրոպական ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված միջոցառումը եւս, ըստ նրա, կարող է նպաստել տեղական ստարտափների զարգացմանը: 9 երկրներից 30 երիտասարդներ այցելել են Global AM-ի գրասենյակ, որտեղ հնարավորություն են ունեցել ծանոթանալ Հայաստանում ստարտափ էկոհամակարգին եւ կիսվել իրենց երկրների փորձով:

Ինչպես նշեց Գեւորգ Պողոսյանը, յուրաքանչյուր երկիր ունի ստարտաթ էկոհամակարգի զարգացման իր առանձնահատկությունները, ուստի յուրաքանչյուր երկրի փորձը հետաքրքիր եւ արժեքավոր է հայաստանյան ստարտափների եւ նրանց համար, ովքեր դրանք զարգացնում են: «Անկախ կոնկրետ երկրում ստարտափ էկոհամակարգի զարգացման մակարդակից՝ մենք միշտ սովորելու բան ունենք: Ինչն էլ մենք անում ենք այսօրվա միջոցառմանը՝ կիսվում ենք մեր փորձով, ուսումնասիրում ենք այլ երկրների փորձը: Հետագայում մենք, իհարկե, կշարունակենք պահպանել շփումներն այս երիտասարդների հետ, քանի որ նեթվորքինգը մեր առաջնահերթություններից մեկն է»,- ասաց Պողոսյանը:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Instagram-ի օգտատերերը կարող են նշումով առանձնացնել ոչ հավաստի հրապարակումները
Ամեն դեպքում նշումով նյութերը չեն հեռացվի…
ԶԼՄ-ները հայտնել են նոր iPhone-ի շնորհանդեսի օրը
Ընթացիկ տարում, ըստ ասեկոսեների, ընկերությունը կներկայացնի երեք սմարթֆոն. դրանք կդառնան iPhone XS, XS Max եւ XR ակտուալ շարքի շարունակությունը…
Տնային ռոբոտներն ընտանիքի անդամներ կդառնա՞ն
Ռոբոտներն ու նոր տեխնոլոգիաները կազդեն գործունեության 17 տարբեր ոլորտների վրա...
Huawei-ն սկսել է 6G տեխնոլոգիայի մշակումը
5G տեխնոլոգիաների զարգացման գործում Huawei-ի ներդրումները սկսվել են դեռեւս 2009 թվականից....
Microsoft-ը բացատրել է օգտատերերի ձայնային հաղորդագրությունների գաղտնալսումը
«Microsoft-ը մշտապես թույլտվություն է խնդրում՝ նախքան տվյալների հավաքումը կամ օգտագործումը: Որոշ դեպքերում ձայնային ծառայությունների աշխատանքի բարելավման համար ընկերությունը կողմնակի կապալառուների է վարձում...
Google-ում շարունակում է աճել «դատարկ» հարցումների թիվը
Google-ում որոնումների թիվը, որոնք չեն ավարտվում ըստ հղումների այլ կայքերի ակտիվացմամբ, մեծացել է մինչեւ 50,3 տոկոս…
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ