News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Մարտ 19
Տեսնել լրահոսը

Հյուսիս–Հարավի հարցում չարաշահումների կոնկրետ փաստեր դեռ չունենք։ Այս մասին այսօր՝ մայիսի 24–ին կառավարության նիստից հետո կայացած ճեպազրույցի ժամանակ հայտարարել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը։

«Իսկ ներհայաստանյան շինարարության ոլորտում կան կոռուպցիոն ռիսկեր պարունակող ատրիբուտներ, որոնց ուղղությամբ կփորձենք օրենսդրական նախաձեռնությունների, ոլորտը կարգավորող նորմերի փոփոխությամբ լուծել խնդիրները։ Առանձին կազմակերպությունների ձևական մասնակցությանը վերաբերող փաստերին։ Մեր տրմաբանության մեջ չի տեղավորվում, որ մարդիկ կարող են չնչին գումարներով 3 ամիս տեխնիկական հսկողություն իրականացնել։ Մի կողմից բյուջեի համար դրական է եղել, որ մրցույթները ցածր գներով են շահել, բայց պետք է ամեն ինչ տրամաբանության շրջանակներում լինի»,–նշել է նա։

Նկատառմանը, որ տենդերները մշտապես նույն մարդիկ են շահել, նախարարը նկատեց, որ դրանք նույն մարդիկ չեն, քանի որ ծրագրրեն էլ են շատ։ «2 օր առաջ բոլորի հետ հանդիպել ենք, քանի որ ճանապարհաշինության մեկնարկը տրված է արդեն։ 25-30 կազմակերպություններ կան, ամեն մեկը իր հնարավորության, տեխնիկան հագեցվածության շրջանակներում է մասնակցում այդ ծրագրերին։ Խստացնելու առումով որոշ բաներ արդեն արված են, կատարված աշխատանքի երաշխիքի առումով, շուրջ 7 տարի սպասարկելու առումով»,–եզրափակեց նախարարը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Վերին Լարսի անցակետում մոտ 600 հայկական բեռնատար է կուտակվել
Նա պարզաբանել է, որ Ռուսաստանի ուղղությամբ մոտ 300 բեռնատար է կուտակվել...
Ղազախստանի արտգործնախարարը հայտնել է «Խաղաղության խաչմերուկի» խիստ կարեւորության մասին Միջին միջանցքի համար
Մուրատ Նուրտլեուն հայտնել է «Խաղաղության խաչմերուկի» կարեւորության մասին...
Քննարկվում է Հնդկաստան-Իրան-Հայաստան առեւտրային միջանցքի բացման հարցը. փոխնախարար
Քննարկվում է Հնդկաստան-Իրան-Հայաստան առեւտրային միջանցքը...
Ես չեմ տեսնում որեւէ հիմնավոր պատճառ, թե ինչու պետք է Լարսը փակվի.  Գևորգ Պապոյան
Հարցին՝ ի՞նչ կլինի, եթե ռուսները, օրինակ,  մեկ ամսով Լարսի ճանապարհը փակեն...
Լոգիստիկ առումով Հայաստանը պատրա՞ստ է Ռուսաստանին այլընտրանքներ գտնել. Պապոյանը հստակ պատասխան չտվեց
Տնտեսության դիվերսիֆիկացումը այն իրավիճակը չէ, երբ քո մեկ խոշոր առեւտրային...
Քոբայր-Բագրատաշեն ճանապարհը չեն հասցրել կառուցել.  Վարկի ժամկետը երկարաձգվեց 8 ամսով
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ մարտի 7-ի նիստում հավանություն տվեց երրորդ…
Ամենաշատ