News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Ապրիլ 25
Տեսնել լրահոսը


«Հյուսիս-hարավ» ավտոճանապարհի կառուցման վերջնաժամկետը հնարավոր է հստակեցնել միայն ֆինանսավորման հարցը լուծելուց հետո: Այս մասին այսօր՝ հուլիսի 18-ին, Թալինում լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը՝ հավելելով, որ դրանով այսօր զբաղվում են իրավապահները եւ եթե այդպիսիք լինեն, կբացահայտվեն:

«Ես չեմ ուզում անդրադառնալ, թե արդյոք մինչեւ այսօր «Հյուսիս-հարավ» միջանցքի ներդրումային ծրագրով հափշտակություններ ու չարաշահումներ եղել են, թե ոչ, քանի որ դա իմ լիազորությունների սահմաններից դուրս է: Ուզում եմ պաշտոնապես հայտարարել, որ իրավախախտումները պարզելու հարցում ես օժանդակություն կցուցաբերեմ, կանեմ ամեն ինչ, որ այսուհետ նման իրավախախտումների կատարումը բացառվի ընդհանրապես Մենք բացում ենք նոր էջ, որտեղ կլինի օբյեկտիվ տեղեկատվություն, որտեղ կլինի միայն կառուցողական աշխատանք, ճշգրիտ տվյալներ եւ փոխադարձ վստահություն»,-ասաց նախարարը՝ հավելելով, որ կստեղծեն հանրային հարթակ, որպեսզի ավելի թափանցիկ տեղի ունենան աշխատանքները:

Նախարարը նշեց, որ Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիրը բաղկացած է 5 տրանշից, եւ այդ ծրագրի միայն 3 տրանշով է, որ այսօր կա ֆինանսավորում: Նրա խոսքով, 4-րդ տրանշից մի փոքր հատվածի ֆինանսավորում կա, իսկ 5-րդ տրանշը ֆինանսավորում չունի. «Ֆինանսավորումն իրականացվում է երեք բանկերի կողմից՝ Ասիական զարգացման բանկ, Եվրասիական զարգացման բանկ եւ Եվրոպական ներդրումային բանկ: Ասիական զարգացման բանկի հետ կնքվել է երեք համաձայնագիր, որոնցից մեկով ֆինանսավորվում է առաջին տրանշը: Դա Երեւան-Աշտարակ եւ Երեւան-Արտաշատ հատվածներն են: Երկրորդ տրանշը Աշտարակ-Թաշին հատվածն է: Երրորդ տրանշն էլ Թալին-Գյումրի հատվածն է: 4-րդ տրանշով ֆինանսավորվելու է Քաջարան-Ագարակ հատվածը, առայժ այնտեղ շինարարություն չկա, որը ֆինանսավորվում է Եվրոպական զարգացման բանկի կողմից: Իսկ Եվրոպական ներդրումային բանկի կողմից ֆինանսավորվում է 3-րդ տրանշի Լանջիկ-Գյումրի հատվածը: Ճանապարհի մնացած մասի ֆինանսավորման հարցը դեռեւս լուծված չէ, հետեւաբար, եթե որեւէ մեկը ճանապարհի կառուցման ժամկետ կասի, դա կլինի անլուրջ:

Ֆինանսավորում դեռեւս չունենք ճանապարհի չորս հատվածների վերաբերյալ, ֆինանսավորում չունենք Արտաշատ-Սիսիան հատվածի 175 կմ մասով, չունենք Սիսիան-Քաջարան հատվածի շուրջ 60 կմ հատվածի մասով, որն ամենաբարդ հատվածն է, չունենք ֆինանսավորում Գյումրիի շրջանցիկ հատվածի 23 կմ-ի եւ Գյումրի-Բավրա հատվածի 35 կմ-ի համար»,-ասաց նախարարը:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ՏԿԵ փոխնախարարի և ԱԶԲ պատվիրակության քննարկման առանցքում է եղել Հյուսիս-հարավի Սիսիան-Քաջարան հատվածի կառուցման ծրագիրը
Կողմերը քննարկել են երկկողմ փոխգործակցության ընդլայնման հնարավոր...
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
Փրկարար ծառայությունը տեղեկացնում է, որ ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ…
ԱԶԲ ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են Հյուսիս-հարավի՝ հարավային հատվածում նախատեսվող ծրագրերը
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամում ապրիլի 16-ին տեղի է ունեցել...
Դեսպանը Հայաստանն անվանել է «Իրանի շնչուղին դեպի հյուսիս»
Դեսպանը պարզաբանեց, որ Իրանը Հայաստանը դիտարկում է ոչ միայն որպես երեք միլիոնանոց շուկա, այլև որպես հարթակ...
Իրանի դեսպանի հետ քննարկվել է տարանցիկ բեռնափոխադրումների համար ճանապարհային հարկերը զրոյացնելու հարցը
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել երկկողմ արդյունավետ համագործակցության համար…
Լարսը մինչև ապրիլի 19–ը ցերեկային ժամերին փակ կլինի բեռնատարների համար
Սահմանափակումները կգործեն մինչև ապրիլի 19-ը: Մնացած տրանսպորտային միջոցների համար երթևեկությունը կշարունակի իրականացվել անխափան...
Ամենաշատ