VF Corporation-ը, որին պատկանում են Lee եւ Wrangler ջինսի ապրանքանիշերը, ուսումնասիրում է այս ուղղության ռազմավարական հեռանկարները, ընդ որում դիտարկում աշխարհահռչակ ապրանքանիշերը վաճառելու հնարավորությունը, հաղորդում է ՌԲԿ-ն՝ հղում անելով The Wall Street Journal-ին:
Վերջին տարիներին ԱՄՆ-ում ջինսերի վաճառքը նվազում է, գրում է թերթը: Եթե 2013 թվականին ամերիկացիները 18,8 մլրդ դոլարի ջինս էին գնել, ապա 2017 թվականին` ընդամենը 16,2 մլրդ դոլարի:
2015 թվականից VF Corporation-ը, ցույց տվեց 5 տոկոսով վաճառքի անկում, շահույթը կազմել է 2 տոկոս:
Սակայն ընկերությունը, որը ներկայումս արժե մոտ 38 մլրդ դոլար, սկսել է ակտիվ դիվերսիֆիկացնել բիզնեսը՝ զարգացնելով այլ ապրանքանիշեր:
Հրատարակության համաձայն, VF Corporation-ը մտադիր է կենտրոնանալ իր ամենաարագ աճող բրենդների զարգացման վրա, ինչպիսիք են Vans սպորտային կոշիկները, North Face բաճկոնները եւ Timberland կոշիկները: