News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Adobe կորպորացիան բանակցում է Marketo մարքեթինգի ավտոմատացման հարթակի ձեռքբերման մասին: Այս մասին հաղորդում է Reuters գործակալությունը` վկայակոչելով աղբյուրներին:

Գործակալության տվյալներով, գործարքը կկազմի ավելի քան 1,8 մլրդ դոլար: Ընկերությունները հրաժարվել են մեկնաբանել բանակցությունները:

Marketo-ն տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվության հիման վրա մարքեթինգի ավտոմատացված կառավարման հարթակ է:  Ծառայությունը վերլուծում է հաճախորդների գործողությունները եւ ստացված տվյալների հիման վրա ստեղծում է սեփական առաջարկությունները:

 Adobe-ը զբաղվում է ծրագրային ապահովման ստեղծմամբ, գրում է ՏԱՍՍ-ը:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Կանադացի գիտնականները սովորել են ռետինե և պլաստիկ թափոններից նավթամթերք արտադրել
Միատարր բաղադրություն ստանալու համար թիմը սառեցրել է անվադողերի մնացորդները...
Քննարկվել են Հայաստանի և Սաուդյան Արաբիայի միջև ՏՏ ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
Հաշվի առնելով թվային կառավարման, արհեստական բանականության ներդրման…
Ղրղզստանում իշխանությունների որոշմամբ մասնակի արգելափակվել է TikTok-ը
Մի քանի օր առաջ հանրապետության ազգային անվտանգության պետական ​​կոմիտեն նամակ էր ուղարկել․․․
Live Science. Ստեղծվել է անօդաչու թռչող սարք, որը կարող է հիշել մարդուն և հետապնդել նրան
Դրոնը կարող է 10 մետր հեռավորությունից տարբերել ցանկալի դեմքը։ Ինչու՞ է պետք կարողությունների նման...
Եգիպտոսում ծրագրավորման ոլորտի հեղինակավոր մրցույթի եզրափակիչ փուլ է անցել նաև ԵՊՀ երեք ուսանողից բաղկացած թիմը
Եզրափակչում թիմին ուղեկցում է Հայաստանից ժամանած պաշտոնական...
Ինչ-որ մի փուլում համալսարաններն իրենք են ցանկանալու Ակադեմիական քաղաքի միջավայրում հայտնվել. Ավինյան
Սկզբից քննարկվում էր, որ Կոնսերվատորիան փակվում է, հետո պարզվեց՝ դա...
Ամենաշատ