News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Մայիս 12
USD
522.1
EUR
635.08
RUB
7.06
ME-USD
0
Տեսնել լրահոսը

DISQO ընկերության բոլոր երեք հիմնադիրները հայկական ծագում ունեն, ե՛ւ ԱՄՆ–ում, ե՛ւ Հայաստանում աշխատելու գաղափարը նրանց մոտ վաղուց էր ծագել։ Այժմ, շնորհիվ ստացված 13.5 մլն դոլարի չափով ներդրման, այսպիսի հնարավորությունը, վերջապես, հայտնվեց՝  DISQO–ն մասնաճյուղ է բացում Հայաստանում։

Լրագրողներին ընկերության համահիմնադիր եւ տեխնիկական տնօրեն Դրո Քոչարեանը պատմեց, որ առաջին 2 տարվա ընթացքում ընկերությունը նախատեսում է աշխատանքի ընդունել 30 որակյալ մասնագետների, որոնք ԱՄՆ–ից ժամանած գործընկերների հետ  կաշխատեն ինչպես ընկերության՝ արդեն իսկ ունեցած հաճախորդների (որոնց թվում շատ խոշոր ընկերություններ, որոնք ներառված են Fortune 500 ցուցակում), այնպես էլ նորերի հետ։

Իր հերթին ինժեներական տնօրեն Հարություն Բաղդասարյանը նշել է, որ DISQO–ն նախատեսում է անցկացնել ինթերնշիփեր, թրեյնինգներ, որոնց շնորհիվ կարելի կլինի նոր կադրեր պատրաստել ինչպես ընկերության, այնպես էլ երկրի համար ընդհանուր առմամբ։ Ավելին, բացառված չէ, որ այդ ծրագրերը կանցկացվեն ՀՀ–ում գործող այլ ՏՏ ընկերությունների հետ համատեղ։ DISQO–ի ներկայացուցիչների խոսքով՝ նրանց երբեք չեն դիտարկի որպես մրցակից, իրենք ցանկանում են համագործակցել այլ ընկերությունների հետ, նրանց հետ համատեղ իրականացնել փոխշահավետ ծրագրեր։

Դրո Քոչարեանը Հայաստան կատարած այս այցի ընթացքում նախատեսում է ավելի մոտիկից ծանոթանալ ՀՀ–ում ՏՏ ոլորտին, մի շարք հանդիպումներ անցկացնել եւ մասնակցել մի շարք միջոցառումների, որոնցից ամենախոշորը կանցկացվի հոկտեմբերի 18-ին, ժամը 19:00–ին, «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում։

DISQO-ն հիմնադրվել է Լոս-Անջելեսում 2015 թ.-ին՝ ազգությամբ հայ գործարարների կողմից՝ Արմեն Աճեմյանի (գործադիր տնօրեն), Դրո Քոչարեանի (տեխնիկական տնօրեն), Արմեն Պետրոսյանի (մարքեթինգի տնօրեն): Այն սպառողներից ուղղակիորեն հավաքագրած ստույգ տվյալներ է տրամադրում աշխարհի խոշորագույն մարքեթինգային ու հետազոտական ընկերություններին: Դրանց օգնությամբ հնարավոր է դառնում բացահայտել սպառողի վարքագիծը, ապահովել ապրանքների ճիշտ դիրքավորումը եւ բրենդի առաջխաղացումը: Ընկերությունն առաջատարն է ոլորտում եւ ստեղծել է սպառողների հետազոտության միասնական հարթակ, որ ներգրավում է մարդկանց՝ որպես սպառող տվյալների փոխանակման համար: Այստեղ իրականացվում են տարեկան 10 միլիոնից ավելի հարցումներ: Ալֆա Էդիսոնի (Alpha Edison) եւ Բոնֆայր Վենչրսի (Bonfire Ventures) կողմից ստացած 13.5 մլն ԱՄՆ դոլար չափով Ա սերիայի ներդրման շնորհիվ DISQO-ն հնարավորություն է ստանում առաջարկվող ծառայությունների ցանկը համալրելու նոր հավելվածներով ու մեխանիզմներով, որոնք հետազոտում են սպառողի վարքագիծն ու կարծիքը: Ընկերությունն արդեն կկիրառի նաեւ արհեստական բանականաությամբ (AI) լուծումներ, ինչպես նաեւ կստեղծի նոր գործիքներ սպառողների իրական եւ ամբողջական պատկեր ձեւավորելու համար: 
DISQO–ում թափուր հաստիքների ցանկին կարող եք ծանոթանալ հետեւյալ հղմամբ։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայտնի են Xiaomi սմարթֆոնները, որոնք կստանան MIUI 13 թարմացումը
MIUI 13 նորամուծությունները դեռ գաղտնի են պահվում
YouTube-ը հայտարարել է 100 մլն դոլարի ֆոնդ ստեղծելու մասին` Shorts տեսահոլովակների ստեղծողներին վճարելու համար
Ֆոնդը կգործարկվի առաջիկա ամիսներին․․․
Գերմանիայում Facebook սոցցանցին արգելել են մշակել WhatsApp-ի օգտատերերի անձնական տվյալները
Որոշումն ընդունվել է Համբուրգում կարգավորիչ մարմնի սկսած հետաքննությունից հետո․․․
Իսրայելը ցանկանում է տուգանել Facebook-ի ստորաբաժանմանը՝ իսրայելական երկու ընկերություններ գնելու համար
Իսրայելի հակամենաշնորհային վարչությունը դիտարկում է Facebook-ին եւ նրա իսրայելական ստորաբաժանմանը մոտ 6 միլիոն շեկելի (1,8 միլիոն դոլար) տուգանելու հնարավորությունը․․․
Clubhouse-ը կթողարկի հատուկ հավելված Android-ի համար
Շուրջ մեկ տարի պաշտոնական հավելվածը հասանելի էր միայն iOS համակարգի օգտատերերի համար: Մայիսի 9-ից հավելվածը հասանելի կլինի ԱՄՆ-ում օգտատերերի համար...
Կայացավ «DigiCode 2021» հանրապետական մրցույթը (ֆոտո)
Թվային կրթությունը այսօր անհրաժեշտ է բոլորի համար, և մենք որպես տեխնոլոգիաների ոլորտում աշխատող ընկերություն ուրախ ենք մասնակցել այս ծրագրին...
Ամենաշատ