News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հոկտեմբեր 19
USD
476.34
EUR
530.17
RUB
7.45
ME-USD
0.07
Տեսնել լրահոսը

Մենք խնդիր ունենք «Հյուսիս-Հարավ» ճանապարհային երեսպատման որակի հետ կապված. մենք վստահելի գիտենք, որ այն ճանապարհը, որ կառուցվել է, չի համապատասխանում որակական չափանիշներին, հատկապես ցեմենտի եւ բետոնի որակի առումով: Այս մասին, այսօր՝ նոյեմբերի 13-ին, ԱԺ-ում 2019 թվականի բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ նշեց ՀՀ վարչապետի պաշտոնակատար Նիկոլ Փաշինյանը:

Նա նշեց, որ հիմա փորձաքննություններ են անցկացվում, որի արդյունքում կորոշվի, թե ինչպես շարունակել շինարարությունը. «Գլոբալ առումով հենց սկզբից եղել է բանավեճ, թե ճանապարհը պետք է բետոնե երեսպատում ունենա, թե ասֆալտբետոնե: Իհարկե, «Հյուսիս-Հարավը» անպայման պետք է կառուցվի, իսկ որակը հենց պետության պատասխանատվության տակ է»,-ասաց վարչապետի պաշտոնակատարը:

Անդրադառնալով Լարսին այլընտրանք հանդիսացող ճանապարհին, Փաշինյանը նկատեց, որ դա կարեւոր հարց է, բայց Հայաստանն այդ գործընթացում բանակցող կողմ չէ, բանակցում են Վրաստանը, Ռուսաստանը եւ շվեյցարական ընկերությունը, որը միջնորդի դեր է կատարում. «Մենք մեր ռուս, վրաց եւ շվեյցարացի գործընկերների հետ շփումներում այդ հարցը անընդհատ բարձրացնում ենք, մեր կառավարության ներկայացուցիչները մշտական ներգրավվածության մեջ են, բայց մենք բանակցային կողմ չենք»,-ասաց նա:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Մ6-ի՝ Ալավերդու տարածքով անցնող հատվածում մեկնարկել են հին կոյուղագծերը նորով փոխարինելու աշխատանքները
Կապալառու կազմակերպության կողմից շինտեղամասում նաեւ աշխատանքներ են տարվում՝ մինչեւ տարեվերջ Մ6-ի՝ Ալավերդի քաղաքի վարչական տարածքով անցնող...
Աշտարակ- Եղվարդ ճանապարհահատվածում իրականացվում են հիմանանորոգման աշխատանքներ. Ճանապարհը երկկողմանի փակ է
Վարորդներին առաջարկվում է վերոնշյալ ճանապարհահատվածը շրջանցել Նոր Գեղի- Եղվարդ-Եղվարդի տրանսպորտային հանգույց ավտոճանապարհով…
Պապիկյանը հետեւել է 384․3 կմ երկարությամբ Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-հայ-իրանական սահման ճանապարհի շինաշխատանքներին
Խնդրահարույց տեղամասերում կապալառուների հետ քննարկվել են հնարավոր օպերատիվ լուծումները եւ առաջիկա անելիքները…
Հանրապետության 230կմ ընդհանուր երկարությամբ ճանապարհահատվածների ասֆալտապատումն ավարտված է. ՏԿԵ
Մնաց 100կմ` նախատեսվող 330կմ-ից…
«Հյուսիս-հարավ»-ի Քաջարան-Ագարակ ճանապարհահատվածի նախագծման աշխատանքները մեկնարկել են. ավարտը՝ 15 ամիս անց
Հանդիպման ընթացքում հատուկ ընդգծվեց, որ Քաջարան-Ագարակ հատվածի վերակառուցումը կարեւոր ծրագիր է թե՜ Կայունացման եւ զարգացման եվրասիական...
Աբխազիայի միջով երկաթուղու բացման հարց է հասունանում. փորձագետ
Նրա խոսքով՝ անհնար ոչինչ չկա...
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ