News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Փետրվար 19
Տեսնել լրահոսը

Վերլուծական Siegel + Gale ընկերությունը հարցում է կատարել ավելի քան 15 000 մարդկանց շրջանում, որոնք գնահատել են համաշխարհային 800 բրենդների՝ այն ցուցանիշով, թե որքանով է հասկանալի նրանց գործունեությունը, որքանով են նրանց ծառայությունները հասարակ օգտագործման համար, եւ որքանով են նրանք ազնիվ գնորդների հետ՝ տեղեկացնում է «КоммерсантЪ»-ը։

Netflix-ը բարձրացել է առաջին հորիզոնական՝ համեմատած 4 տարվա վաղեմության ցուցանիշների հետ։ Ինչպես հաստատում են վերլուծաբանները, դա կապված է ծառայության հասարակ լինելու հետ։ Netflix-ն առաջարկում է սկսել դիտումը, ընդհատել եւ վերսկսել այն՝ առանց գովազդի եւ բարձր որակով։

Երկրորդ տեղում անցյալ տարվա առաջնորդ Aldi գերմանական սուպերմարկետների ցանցն է։ Գնորդների կարծիքով՝ դա կապված է այն բանի հետ, որ բոլոր խանութները հստակ կառուցվածք ունեն, համարյա նույնն են, բաժինները նույն տեղում են, ինչը գնորդների ժամանակը խնայելու հնարավորություն է տալիս։

Երրորդ տեղում Google-ն է՝ չնայած նրան, որ տեխնոլոգիական ընկերությունները մեկը մյուսի հետեւից աղմուկ են բարձրացնում տվյալների արտահոսքի մասին, Google-ը հավատարիմ է տեղեկատվությունը կարգավորելու եւ այն հասկանալի ու հասանելի ձեւով օգտատերերին ներկայացնելու իր առաքելությանը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Apple-ը MacBook Pro նոթբուքերի շարքը միանգամից երկու սարքով կհամալրի
Շնորհանդեսի ամսաթիվը եւ գները դեռեւս պարզ չեն․․․
Facebook-ը «կանխամտածված» խախտել է գաղտնիության քաղաքականությունը. զեկույց
Բացի այդ ամերիկյան ընկերությանը խորհուրդ են տվել զգալիորեն փոխել իր բիզնես մոդելը եւ աշխատանքի մեթոդները...
Ավստրալիայի խորհրդարանի վրա կատարված հաքերային հարձակումը առնչվել է մի շարք կուսակցությունների
Տուժել են նաեւ մի շարք քաղաքական կուսակցությունների ցանցերը՝ Լիբերալ, Լեյբորիստական եւ Ազգային…
Apple-ը շուտով հատուկ Չինաստանի համար նոր գույնով կթողարկի iPhone XS-ը եւ XS Max-ը
iPhone XR-ը այդ գունավորումը ստացել է վաճառքի մեկնարկին․․․
Ford-ը ստեղծել է խելացի մահճակալ, որը թույլ չի տալիս զույգերին խանգարել միմյանց
Ford-ն ստեղծել է երկտեղանի խելացի մահճակալ...
Facebook-ին բռնել են օգտատերերին հետեւելու մեջ
Facebook-ն ունի հատուկ բաժին, որն զբաղվում է ընկերությանն սպառնացող օգտատերերին հետեւելով...
Ամենաշատ