Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոն ապահովագրական վճարների առավելագոււյն եւ նվազագույն շեմերի ներդնման մասին նախաձեռնությամբ է հանդես եկել: Հունվարի 18-ին լրագրողների հետ հանդիպմանն այս մասին ասաց «Վարորդի ընկեր» հկ նախագահ, ավտոապահովագրողների բյուրոյի խորհրդի անդամ Տիգրան Քեյանը:
Նրա խոսքով՝ ավտոապահովագրման շուկան ազատականացման կարիք ունի եւ դա բոլորն են հասկանում:
«Նախաձեռնությունը պատկանում է Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյին: Արդեն նախնական քննարկումներ են անցկացվել ապահովագրական ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ եւ բոլորը համակարծիք են, որ շուկան ազատականացման կարիք ունի: Նվազագույն շեմը ներդրվում է դեմպինգից եւ ապահովագրական ընկերությունների անբարեխիղճ մրցակցությունից խուսափելու համար», - նշեց նա:
Քեյանը հավելեց, որ այս շեմի սահմաններում ապահովագրական ընկերությունները կարող են ցանկացած սակագին սահմանել՝ ելնելով նրանից, թե ում հետ է կնքվում պայմանագիրը:
«Բնականաբար ռիսկի գոտում գտնվող վարորոդները, օրինակ տաքսիստները, ավելի շատ կվճարեն, ինչպես եւ նախկինում էր, իսկ այն վարորդները, որոնք դուրս են ռիսկի գոտուց, ավելի քիչ կվճարեն, օրինակ մազրերի վարորդները», - ասաց նա:
ՀԿ-ի ղեկավարը պարզաբանեց, որ նախաձեռնությունը քննարկման փուլում է: «Բյուրոն միայնակ չի կարող նման որոշում կայացնել: Գաղափարի իրականացման համար անհրաժեշտ է Կենտրոնական բանկի, ինչպես նաեւ Հայաստանի շուկայում գործող բոլոր 6 ապահովագրական ընկերությունների համաձայնությունը», - ընդգծեց Տիգրան Քեյանը: