News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Հունիս 24
USD
477.53
EUR
539.47
RUB
7.57
ME-USD
0.16
Տեսնել լրահոսը

Facebook-ը մտադրվել է պայքարել գովազդային խտրականության դեմ այն բանից հետո, երբ նրան բազմաթիվ բողոքներ են ներկայացրել, տեղեկացնում է Gazeta-ն՝ հղում կատարելով Associated Press-ին։

Ինչպես նշվում է, խոսքը անշարժ գույքի, վարկավորման եւ աշխատատեղերի գովազդների մասին է։

Գործակալության տվյալներով՝ սոցցանցը մտադիր է վերանայել թարգեթինգի իր քաղաքականությունը, որպեսզի մարդիկ չզրկվեն հայտարարություններից՝ տարիքի, սեռի, ռասայի, էթնիկ ծագման կամ ապրելու վայրի բերումով։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Նորարարությունն այսօր ամենաթանկ բանն է աշխարհում». Նախարարը՝ «Հայաստան - Ինժեներական շաբաթ»-ի մասնակիցներին
Եվ այն երկրները, որոնք կարողանում են նորարարական և ինժեներական ընկերությունների ի հայտ գալու և զարգացման համար նորարարության խթանման ճիշտ էկոհամակարգ ստեղծել…
Թեհրանի դեմ կիբեռհարձակումները հաջողությամբ չեն պսակվել. Իրանի իշխանություններ
Հարձակումները հաջողությամբ չեն պսակվել, չնայած [դրանց կազմակերպիչները] շատ ջանք էին ներդրել…
Չինաստանը ստեղծել է աշխարհում առաջին «խելացի» սուպերլցանավը
«Կայչժեն» նավը կառուցվել է Դալյան քաղաքում, այն ունի նորագույն սարքավորում ...
«Հայաստան-Ինժեներական շաբաթ»-ը կներկայացնի ՀՀ ինժեներական ներուժը. Երեւան են գալու «Nvidia»-ն ու «Nokia»-ն
ՀՀ կառավարության, «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի եւ Ինժեներական ասոցիացիայի նախաձեռնությամբ Երեւանում եւ Վանաձորում հունիսի...
PicsArt-ը շուտով դեբյուտ կունենա (ֆոտո)
Հայկական տարբերակը կպարունակի ընդհանրություններ և միևնույն ժամանակ կառանձնանա իր յուրահատկություններով...
Apple-ը հայտարարել է MacBook Pro նոութբուքերի մի մասի հետկանչի մասին
Խոսքը Retina դիսփլեյով 15-դյույմ սարքերի մաիսն է, որոնք հիմնականում վաճառվել են 2015-ի սեպտեմբերից մինչեւ 2017-ի փետրվար...