News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Դեկտեմբեր 06
Տեսնել լրահոսը

Հյուսիս—Հարավ ճանապարհը փակած ենթակապալառու ընկերությունները չեն վճարչվել  իսպանական «Կորսիան Կորվիամ» կապալառու ընկերության կողմից, Տրանսպորտի, կապի եւ ՏՏ նախարարությունն իր պարտավորությունները կատարել է։ Այս մասին այսօր՝ մայիսի 30-ին, լրագրողների հետ զրույցում ասաց Տրանսպորտի, կապի եւ ՏՏ նախարարի տեղակալ Բագրատ Բադալյանը՝ խոսելով Հյուսիս–Հարավի Աշտարակ–Ուջան ճանապարհահատվածում բողոքի ցույց անող շինարարական ընկերությունների մասին, որոնք պահանջում են վճարել սեպտեմբերից չվճարված գումարները։

«Ենթակապալառուները չեն վճարվել հիմնական կապալառուի կողմից, աշխատակիցներն էլ չեն վճարվել գործատուների կողմից։ Հիմնական կապալառուն «Կորսիան Կորվիամ» ընկերությունն է, որը իրականացնում էր Տրանշ 2–ի հիմնանորոգման աշխատանքները, աշխատանքներերը սակայն երկար ժամանակ է դադարեցված են, կան անհամաձայնություն նախարարության եւ կազմակերպության միջեւ։ Պետք է նշեմ, որ նախարարությունը իր պարտավորությունները կատարել է, բոլոր վճարումները իսպանական ընկերությանը արվել է, սակայն ընկերությունը չի վճարել իր ենթակապալառուներին»,–նշեց փոխնախարարը։

Հարցին՝ նախարարությունը ինչ լուծումներ է առաջարկում իրավիճակից դուրս գալու համար, նա պատասխանեց. «Մենք գրեթե ամեն շաբաթ հանդիպում ենք ենթակապալառուների հետ, փորձում են լուծումներ գտնել։ իսպանական ընկերության հետ քննարկումների ժամանակ ենթակապալառուների վճարումնը օրակարգի առաջին տեղում է եւ նախապայմանն է»։

Փոխնախարարը մանրամասնեց, որ «Կորսիան Կորվիամ» ընկերությունը սնանկության գործընթացում է գտնվում.  «Իսպանական ընկերությունը ֆինանսական դժվարություններ ունի, գտնվում է սնանկության գործընթացի մեջ, մենք փորձում ենք իրենց հետ բանակցելով հարցին լուծում տալ Սնանկության գործընթացը 2 տարի է, ինչ կա, նոր չէ։ Անցած տարիվա ընթացքում որոշակի աշխատանքներ արել են, մենք վճարել ենք»։

Տրանշ 2-ի շինարարության ավարտը նախատեսված էր 2019–ի հուլիսին եւ ըստ էության չեն հասցնի իրականացնել, սակայն, փոխնախարարի խոսքով, հիմնական շահագրգռվածությունը, որ շարունակեն իսպանական ընկերության հետ պայմանագիրը, կապված է այն հանգամանքի հետ, որ եթե խզեն պայմանագիրը, երկար վեճի՝ արբիտրաժային փուլ կսկսի, հնարավոր է՝ 2-3 տարի նոր կազմակերպություն չներգրավվի։ 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Այս փուլում դեռ քննարկվում են երթուղիները, սահմանով անցնելու պրոցեդուրաները. ՏԿԵ փոխնախարարը՝ ապաշրջափակման մասին
Ադրբեջանի հետ ունենք Երասխից, Հրազդանից եւ Մեղրիի հատվածով անցնող ուղղություններ...
Թուրքիան արդեն գնահատում է «Նախիջեւանի միջանցքի» բացման դեպքում տնտեսական օգուտները
Նա վստահություն է հայտնել, որ «Նախիջեւանով դեպի Ադրբեջանի արեւմտյան շրջաններ տրանսպորտային նոր երթուղու բացումը կհանգեցնի երկու երկրների միջեւ ապրանքաշրջանառության կտրուկ աճի»․․․
Իրանը չի հրաժարվի Հայաստանի տարածքով դեպի Սեւ ծով ելքից. ռուս փորձագետը նշել է պատճառը
Թեհրանը բավականին հետեւողական է գործում, եւ նրա համար ձեռնտու չէ ...
ԵԱԶԲ զեկույցը. «Հյուսիս-Հարավ» նախագիծը Հայաստանը կարեւոր տարանցիկ հանգույց կդարձնի
««Հյուսիս-Հարավ» ՄՏՄ-ի եզակի ուղղությունը հնարավորություններ է ստեղծում Արեւելքից Արեւմուտք անցնող լայնական տրանսպորտային միջանցքների հետ կապվելու համար...
Ինչ վիճակում են Սյունիքում կառուցվող այլընտրանքային ճանապարհները. կառավարությունը լուսանկարներ է ներկայացրել
Սյունիքի մարզում այլընտրանքային 7 ճանապարհ է կառուցվում Շուռնուխ, Որոտան, Բարձրավան, Գեղանուշ, Ճակատեն համայնքներում…
Սյունիքում 7 այլընտրանքային ճանապարհ ենք կառուցում․ Նիկոլ Փաշինյան
Նաև գիտեք, որ միջպետական նշանակության՝ Տաթև-Աղվանի-Կապան ճանապարհը լավարկելու աշխատանքներ ենք իրականացնում...
Ամենաշատ