News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Ապրիլ 20
Տեսնել լրահոսը

Ամերիկյան Facebook ընկերությունը վճարել է հարյուրավոր կապալառուների, որոնք վերծանել են կորպորացիային պատկանող հավելվածներում օգտատերերի ձայնային հաղորդագրությունները: Այս մասին հայտնում է Bloomberg գործակալությունը՝ վկայակոչելով աղբյուրներին, որոնք տեղեկություն են տրամադրել իրենց անունը չհրապարակելու պայմանով՝ վախենալով աշխատանքը կորցնելուց:

Նրանց տեղեկություններով՝ Facebook-ի դրած խնդիրը «ցնցել է արտահաստիքային աշխատողներին», որոնց տեղեկություն չի տրամադրվել այն մասին, թե որտեղ եւ երբ են կատարվել ձայնագրությունները: Ամերիկյան կորպորացիան միայն պահանջել է ձայնային հաղորդագրությունների վերծանումները: «Նրանք լսել են օգտատերերի խոսակցությունները, երբեմն գռեհիկ բովանդակությամբ, բայց չգիտեին, թե Facebook-ին ինչու էին անհրաժեշտ այդ վերծանումները»,- նշել են Bloomberg-ի աղբյուրները:

Ամերիկյան ընկերությունից հաստատել են այս տեղեկությունները, սակայն նշել են, որ «ավելի քան մեկ շաբաթ առաջ» դադարեցրել են ձայնային հաղորդագրությունների վերծանումը: Ընկերության ներկայացուցիչը նաեւ հստակեցրել է, որ օգտատերերը, որոնց հաղորդագրությունները լսվել են, Facebook-ի Messenger հավելվածում իրենց խոսքի վերծանման համաձայնություն են տվել: «Կապալառուները ձայնային հաղորդագրությունների վերծանման ստույգ լինելը ստուգել են Facebook-ի արհեստական ինտելեկտով»,- պարզաբանել են կորպորացիայում:

Bloomberg-ը, սակայն նշում է, որ Facebook-ն իր օգտատերերին չի նախազգուշացրել երրորդ անձանց կողմից ձայնային հաղորդագրությունները գաղտնալսելու հնարավորության մասին, ինչը կապալառուներին ստիպել է կասկածել դրված խնդիրը կատարելիս էթիկական նորմերի պահպանմանը:

Սկանդալ տվյալների հավաքման շուրջ

ԱՄՆ-ում թափ է հավաքում համացանցում անձնական տվյալները հավաքելու եւ պահելու թեման: Դրա պատճառը սկանդալն էր, որի կենտրոնում էր հայտնվել Facebook-ը: Այն բռնկվել էր այն բանից հետո, երբ 2018 թվականի մարտին The New York Times պարբերականը հայտնել էր, որ բրիտանական Cambridge Analytica ընկերությանը հաջողվել է հավաքել սոցցանցի տասնյակ միլիոնավոր օգտատերերի անձնական տվյալները, որպեսզի մշակվի ընտրողների քաղաքական նախապատվությունների վերլուծության ալգորիթմը: Կազմակերպության նախկին աշխատակիցները պարբերականին հայտնել էին, որ այն դյուրացրել է օգտատերերին քաղաքական գովազդի ուղարկումը:

Facebook-ի ղեկավար Մարկ Ցուկերբերգը ստիպված էր սրա հետ կապված պարզաբանումներ տալ ԱՄՆ Կոնգրեսում լսումների ժամանակ: Նա ամերիկացի օրենսդիրներին հավաստիացրել էր, որ այսուհետեւ սոցցանցի ղեկավարությունը ավելի ուշադիր կվերաբերվի անհատական տեղեկություններին:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ftNFT ֆիջիթալ սփեյսում քննարկվել է AKNEYE-ի հետ գործակցությունը և մտավոր սեփականության իրավունքը (ֆոտո)
ftNFT ֆիջիթալ սփեյսում կազմակերպվող հանդիպումները շարունակական են՝ ոլորտի արդի խնդիրներին անդրադառնալու և լուծումներ գտնելու միտումով...
Կանադացի գիտնականները սովորել են ռետինե և պլաստիկ թափոններից նավթամթերք արտադրել
Միատարր բաղադրություն ստանալու համար թիմը սառեցրել է անվադողերի մնացորդները...
Քննարկվել են Հայաստանի և Սաուդյան Արաբիայի միջև ՏՏ ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
Հաշվի առնելով թվային կառավարման, արհեստական բանականության ներդրման…
Ղրղզստանում իշխանությունների որոշմամբ մասնակի արգելափակվել է TikTok-ը
Մի քանի օր առաջ հանրապետության ազգային անվտանգության պետական ​​կոմիտեն նամակ էր ուղարկել․․․
Live Science. Ստեղծվել է անօդաչու թռչող սարք, որը կարող է հիշել մարդուն և հետապնդել նրան
Դրոնը կարող է 10 մետր հեռավորությունից տարբերել ցանկալի դեմքը։ Ինչու՞ է պետք կարողությունների նման...
Եգիպտոսում ծրագրավորման ոլորտի հեղինակավոր մրցույթի եզրափակիչ փուլ է անցել նաև ԵՊՀ երեք ուսանողից բաղկացած թիմը
Եզրափակչում թիմին ուղեկցում է Հայաստանից ժամանած պաշտոնական...
Ամենաշատ