News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Ֆինները եկել են այն եզրակացության, որ ծաղիկների եւ ծովային թարմության հոտով պարֆյումը մեյնսթրիմ է, եւ որոշել են ստեղծել մի ինչ-որ ինքնատիպ բան, գրում է MIGnews-ը։

Mirum Helsinki գործակալությունն արտադրել է օծանելիք, որի բաղադրիչներից մեկը  աշխատակիցների քրտինքն է դարձել, ասվում է Creative Essence բույրի թվիթերյան էջում։

«Մենք զբաղվում ենք հավաքագրմամբ։ Դարձեք հաջորդ խմբաքանակի մի մասը»,- ասված է օծանելիքի գովազդում։

Օծանելիքի մեջ ավանդական  բաղադրիչներին ավելացրել են դրա ստեղծման վրա աշխատող բոլոր մարդկանց քրտինքի մի կաթիլ։ Պարզվել է, որ այդ բույրը դարձել է աշխատողների հավաքագրման քարոզչության մի մասը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ