News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Սեպտեմբեր 18
USD
476.22
EUR
526.22
RUB
7.39
ME-USD
0.08
Տեսնել լրահոսը

Ռուսաստանում ընդունված որոշումը «այնքան էլ կոկիկ չէր», եւ արտասահմանյան վարորդական իրավունքներով Ռուսաստանում աշխատելու պայմանը պետք է լիներ ԵԱՏՄ անդամակցությունը։ Այս մասին հայտարարել է ԱՊՀ հարցերով Պետդումայի հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Կոնստանտին Զատուլինը՝ մեկնաբանելով արտասահմանյան վարորդական իրավունքներով ՌԴ տարածքում աշխատելն արգելող օրենքը, բացառությամբ այն երկրների, որտեղ ռուսերենը երկրորդ պետական լեզու է։

Հայաստանը ԵԱՏՄ-ում միակ երկիրն է, որտեղ ռուսերենը պաշտոնական կարգավիճակ չունի։

«Մենք բոլորս, ինձ թվում է, պետք է կարեւորը ելնենք ԵԱՏՄ-ին անդամակցության փաստից, եւ բաժանենք այն երկրների, որոնք անդամակցում կամ չեն անդամակցում, եւ ոչ թե կապենք դա ռուսերենի կարգավիճակի առկայության հետ։ Ես չեմ կարծում, որ դա ճիշտ է․․․ Դա կոպիտ որոշում է, որ պետք է ընդունվի Ռուսաստանի կողմից»,- ՌՈՒՍԱՐՄԻՆՖՈ-ին տված հարցազրույցում ասել է Զատուլինը։

Պատգամավորը նշել է, որ ինքը չի մասնակցել օրենքի ընդունմանը, իսկ մարդիկ, ովքեր այն ընդունել են փորձել են բացատրել, թե ինչու պետք է արտոնություններ տրամադրվեն բելոռուս վարորդներին, իսկ հետո, երբ ղրղզ վարորդները ցանկացել են նույնը, սկսել են փնտրել, թե ինչ տարբերակով նրանց ընդառաջ գնան։ Այդ ժամանակ հիշել են Ղրղզստանում ռուսերենի պաշտոնական կարգավիճակի մասին։

Մեկնաբանելով հայկական իշխանությունների որոշումը՝ Զատուլինը նշել է, որ եթե այն «ռեակցիայի» բնույթ է կրում, ապա դա ճիշտ չէ, ավելորդ անգամ խորացնում է իրավիճակը եւ շահավետ չէ Հայաստանի համար։

Նախօրեին Հայաստանի ոստիկանության պետի տեղակալ Հովհաննես Քոչարյանը հայտարարել էր, որ հանրապետությունում կարող է արգելվել արտասահմանյան վարորդական իրավունքների օգտագործմամբ բիզնեսի վարումը եւ տրանսպորտային միջոցներով ծառայությունների մատուցումը։ Նա նշել էր, որ այդ դրույթը չի տարածվի ԵԱՏՄ երկրների քաղաքացիների վրա, եթե «ցուցաբերվի փոխադարձ բարեկամական մոտեցում»։

«Իրականում բեռներ են տեղափոխվում Ռուսաստանից Հայաստան, Հայաստանից Ռուսաստան, կամ պետք է նախատեսել վարորդական իրավունքների ստացման որեւէ պարզեցված կարգ նրանց համար, ով իրականացնում է այդ փոխադրումները՝ թե՛ ռուս վարորդների, թե՛ հայ վարորդների համար, կամ պետք է, այնուամենայնիվ, չեղարկել այդ պայմանը եւ անցնել մեկ ուրիշի»,- ասել է Զատուլինը

Նա հավելել է, որ բոլոր հարցերը բարի կամքի առկայության դեպքում կարելի է քննարկել եւ ուղղել, եւ պետք չէ ուռճացնել այդ որոշումների նշանակությունը այս կամ այն կողմից։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ԵԱՏՄ երկրներում աշխատանքի որոնման միասնական համակարգ կթողարկվի մինչեւ 2020թ. վերջ
Համակարգը կօգնի ընդհանուր աշխատաշուկա ստեղծել, արագացնել աշխատուժի ազատ տեղաշարժի ընթացակարգը...
Սինգապուրն ու ԵԱՏՄ-ն ազատ առեւտրի մասին համաձայնագիր կկնքեն հոկտեմբերի 1-ին
Ավարտին ենք հասցրել ազատ առեւտրային գոտի ստեղծելու մասին համաձայնագրի շուրջ բանակցային ողջ գործընթացը...
Գործադիրը հավանություն տվեց ԵՏՄ-ի եւ Սերբիայի միջեւ ազատ առեւտրի գոտու մասին համաձայնագրի ստորագրմանը
Նշված համաձայնագրի կնքման արդյունքում կընդլայնվի համաձայնագրերի կողմ հանդիսացող երկրների շուկաների արտոնյալ պայմաններով հասանելիությունը...
ԵՏՄ անդամները պետք է շարունակեն աշխատել միջպետական խոչընդոտները վերացնելու ուղղությամբ. Մեդվեդեւ
Մեր օրակարգում են շարունակում մնալ մի ամբողջ շարք ինտեգրացիոն նախագծեր…
Հայաստանը կարողացել է ԵԱՏՄ-ի կողմից լուրջ առավելությունների հասնել. ԱԳՆ
Սակայն, Քոչարյանի խոսքով, նոր նմանատիպ առավելություն ստանալու համար անհրաժեշտ է ԵԱՏՄ բոլոր 5 անդամ պետությունների համաձայնությունը...
Հայաստանը ԵՏՄ լիիրավ տերն է. ԱԳՆ
Հայաստանը ԵՏՄ անդամ է, ունի համաձայնագիր ԵՄ-ի, առեւտրային հարաբերություններ ԱՄՆ-ի հետ...