News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հոկտեմբեր 22
USD
476.32
EUR
531.95
RUB
7.48
ME-USD
0.08
Տեսնել լրահոսը


Արդեն մեկ շաբաթ է հազարից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել  են ռուս– վրացական սամանին գտնվող Վերին Լարսի անցակետում։ NEWS.am–ին ահազանգած բեռնատարների վարորդները նշում են, որ ռուսական կողմը արհեստական խոչընդոտներ է ստեղծում  հայկական բեռնատարների համար՝  մինչ  100.000 ռուբլու հասնող տուգանքներ նշանակելով։

NEWS.am–ի հետ զրույցում Վերին Լարսում մնացած բեռնափոխադրող ընկերություններից մեկի տնօրեն Ռաֆիկ Հայրապետյանը հայտնեց, որ բեռնատարները մաքսային զննման ենթարկելուց հետո ռուսական մաքսային ծառության աշխատակիցները հայտարարել են, թե իբր բեռնատարները գերբեռնված են և դրա համար պետք է տուգանք վճարեն։ Հայրապետյանի պնդմամբ՝  նախկինում երբևէ նման խնդրի չեն բախվել։

«Արդեն հինգերորդ օրն է մեր ընկերության մեքենաները մնացել են Լարսում։ Վլադիկավկազից այս կողմ էլ չեն թողնում մոտենան սահմանին, քանի որ կուտակումներ են։ Մեր բեռնատարները 10-23 տոննա քաշով  են բեռնված,  24–ից ավելի դեպքում նոր միայն համարվում է գերբեռնված։ Մինչդեռ իրենք պատճառաբանում են, որ յուրաքանչյուր բեռնատար մեկ–մեկուկես տոննայով ավելի է բեռնված։ Ասում են գումար կտաք՝  կանցնեք. 100.000 ռուբլի ակտ են գրում, եթե մինչև 8 օրվա ընթացքում վճարենք՝ գումարի կեսը կհաշվեն, կամ տեղում կարող են վճարել 50.000 ռուբլի»,–ասաց մեր զրուցակիցը։ Հայրապետյանը հայտնեց, որ խնդրի կապակցությամբ դիմել են ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությանը, որտեղից պարզաբանել են, թե խնդիրը կապված է վրացկանա կողմի հետ, մինչդեռ բեռնափոխադրող ընկերության տնօրենի պնդմամբ՝ հայկական բեռնատարները դեռևս չեն հատել ռուսական սահմանը և որ մեքենաների փաստաթղթերը ռուս մաքսավորների մոտ են։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Մ6-ի՝ Ալավերդու տարածքով անցնող հատվածում մեկնարկել են հին կոյուղագծերը նորով փոխարինելու աշխատանքները
Կապալառու կազմակերպության կողմից շինտեղամասում նաեւ աշխատանքներ են տարվում՝ մինչեւ տարեվերջ Մ6-ի՝ Ալավերդի քաղաքի վարչական տարածքով անցնող...
Աշտարակ- Եղվարդ ճանապարհահատվածում իրականացվում են հիմանանորոգման աշխատանքներ. Ճանապարհը երկկողմանի փակ է
Վարորդներին առաջարկվում է վերոնշյալ ճանապարհահատվածը շրջանցել Նոր Գեղի- Եղվարդ-Եղվարդի տրանսպորտային հանգույց ավտոճանապարհով…
Պապիկյանը հետեւել է 384․3 կմ երկարությամբ Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-հայ-իրանական սահման ճանապարհի շինաշխատանքներին
Խնդրահարույց տեղամասերում կապալառուների հետ քննարկվել են հնարավոր օպերատիվ լուծումները եւ առաջիկա անելիքները…
Հանրապետության 230կմ ընդհանուր երկարությամբ ճանապարհահատվածների ասֆալտապատումն ավարտված է. ՏԿԵ
Մնաց 100կմ` նախատեսվող 330կմ-ից…
«Հյուսիս-հարավ»-ի Քաջարան-Ագարակ ճանապարհահատվածի նախագծման աշխատանքները մեկնարկել են. ավարտը՝ 15 ամիս անց
Հանդիպման ընթացքում հատուկ ընդգծվեց, որ Քաջարան-Ագարակ հատվածի վերակառուցումը կարեւոր ծրագիր է թե՜ Կայունացման եւ զարգացման եվրասիական...
Աբխազիայի միջով երկաթուղու բացման հարց է հասունանում. փորձագետ
Նրա խոսքով՝ անհնար ոչինչ չկա...