News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Նոյեմբեր 15
USD
477.51
EUR
525.36
RUB
7.45
ME-USD
0.06
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանի պետեկամուտների կոմիտեն դիտարկում է հատուկ ծրագրերի կիրառման հնարավորությունը՝ բեռների հսկման համար, բայց միայն ԵՏՄ անդամ երկրների շրջանակում։ Այս մասին խորհրդարանական մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում նոյեմբերի 4-ին, 2020 թվականի պետբյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ, ասաց պետեկամուտների կոմիտեի նախագահ Դավիթ Անանյանը՝ պատասխանելով «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցության պատգամավոր Միքայել Մելքումյանի հարցին՝ առաջիկա տարիներին բեռնատարների եւ «Վերին Լարս» անցակետում բեռնահոսքի ավելացումը հսկելու էլեկտրոնային համակարգի ներդրման մասին։

Պատգամավորը մասնավորապես նշեց, որ Լարսի թողունակությունը երկկողմանի ուղղությամբ կազմում է օրը 150 բեռնատար, իսկ Վրաստանում պնդում են, որ իրենք ստիպված են գործ ունենալ 500 բեռնատարների հետ։

«Եթե մինչ այդ, մի քանի օր առաջ, մեր եւ Ռուսաստանի միջեւ ապրանքաշրջանառությունը կազմում էր 700-800 մլն դոլար տարեկան, ապա այսօր այն հասնում է 2 միլիարդի։ Նման աճի պարագայում անցակետը չի կարող պատշաճ գործել։ Առաջ կգան լուրջ խնդիրներ։ Մեզ պետք են այլընտրանքային ուղիներ։ Ձեզ չի՞ թվում արդյոք, որ հարկ է վերականգնել Ռուսաստանի հետ ծովային հաղորդակցությունը Փոթիի նավահանգստով»,- հարցրել է Մելքումյանը։

«ԵՏՄ շրջանակում մենք դիտարկում ենք տարբեր ծրագրերի կիրառման հնարավորությունը բեռների հսկման ապահովման համար՝ օգտագործելով այդ թվում եւ էլեկտրոնային «փականները»։ Նման «փականներից» մեկը մենք ցանկանում ենք կիրառել Վրաստանի մեր գործընկերների հետ։ Ասենք, բեռնատարը կարող է չանցնել մաքսային վերահսկողություն, եթե, իհարկե, ոչ մի կոնկրետ խնդիր տեղափոխվող արտադրանքի հետ չկա կոնկրետ բեռնափոխադրողի հետ»,- պարզաբանել է Անանյանը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել