News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Ես չեմ ուզում ասել, որ երբ դուք հայկական դպրոցներ եք մտնում, ապա անմիջապես բախվում եք քրեական մթնոլորտի հետ, բայց մենք պետք է տեսնենք «ստվերները», որոնք զգալիորեն ազդում են դպրոցական կյանքի եւ այնտեղ համապատասխան մթնոլորտի ձեւավորման վրա: Այս մասին դեկտեմբերի 20-ին ԱԺ-ում Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերով խորհրդարանական մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնած «Կրթության ոլորտում բարեփոխումները: Առաջիկա ռազմավարական մարտահրավերները» թեմայով լսումների ժամանակ ասաց Հայաստանի ԳԱԱ Հնագիտության եւ ազգագրության ինստիտուտի աշխատակից, պատմական գիտությունների թեկնածու Աղասի Թադեւոսյանը:

Այսպես, ըստ նրա, այս «ստվերի» դրսեւորումներից մեկն է սեռական հասունացման շրջան մտնող աշակերտների միջեւ քրեական փոխհարաբերությունների ձեւավորումը: «Այս քրեական տարրն, ըստ էության, մտածելակերպ է... Իմ 14-16 տարեկան պատանիների հետազոտման խմբերից մեկի հետ հանդիպման ժամանակ, որոնցից ոմանք Երեւանի որոշակի շրջաններից են, որտեղ դպրոցներում քրեականացման մակարդակը թույլատրելիի մակարդակը գերազանցում է, 11 մասնակցից 8-ը ինձ խոստովանեց, որ մոտը դանակ կա: Այսինքն՝ դա նրանց համար սովորական պրակտիկա է: Հնարավոր է՝ մենք դա չենք տեսնում եւ չենք կարող վերահսկել, իսկ դպրոցներում ընդհանրապես նախընտրում են դա չնկատել: Ինչո՞ւ եմ այս ամենն ասում: Այն պատճառով, որ այս ամենը վերածվել է մտածողության ոճի, նրանց համար արժեքային կատեգորիայի: Այս ամենն ուղղակիորեն հակասում է ցանկացած ռազմավարական նպատակի՝ ուղղված կրթության ոլորտում հաջողությունների ձեռքբերմանը»,- ասաց Թադեւոսյանը:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ