News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Մարտ 28
Տեսնել լրահոսը

Ferrari ընկերությունը Եվրոպայում պատենտավորել է ամբողջական քարշակով սպորտային ավտոմեքենայի սխեման, որն ունի չորս անկախ էլեկտրաշարժիչներ, որոնցից յուրաքանչյուրը շարժման մեջ է գցում միայն մեկ անիվ, հաղորդում է Motor-ը:

Չորս «անկախ» էլեկտրաշարժիչներով եւ յուրաքանչյուր անիվի անհատական քարշակով Ferrari-ի կոնցեպտը թույլ կտա արդյունավետորեն իրագործել կառավարման համակարգը. տեսականորեն այդպիսի սխեման հնարավորություն կտա անդադար կոռեկցիայի ենթարկել պտտվող մասը եւ անհրաժեշտության դեպքում ակտիվացնել կինետիկ էներգիայի վերականգնման համակարգը: Նմանատիպ կառուցվածքն իրագործվել էր էլեկտրական 1217-ուժային Drako GTE հիպերքարում:

Եվրոպական պատենտային վարչությունը դասակարգել էր Ferrari-ի դիմումը հիբրիդային տրանսպորտային միջոցների կատեգորիային: Դա կարող է նշանակել, որ էլեկտրաշարժիչների հետ մեկտեղ սուպերքարում կօգտագործվի ավանդական ներքին այրման շարժիչ, որը տեղադրված կլինի մարտկոցային բլոկի փոխարեն:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Volvo-ն թողարկել է իր վերջին դիզելային մեքենան
Սա նշանավորում է Volvo-ի 45-ամյա հարաբերությունների ավարտը դիզելային շարժիչների հետ՝ դարձնելով այն...
Audi-ն ներկայացրել է Q6 e-tron էլեկտրական քրասովերը
Գերմանիայում դրա մեկնարկային գինը կլինի նույնը, ինչ՝ վերջին Lexus RX450h+-ինը...
Նոր Mercedes-AMG GT-ն՝ չորս մխոցանի շարժիչի վարկածով
Motor.ru-ն հայտնել է, որ երկու լիտրանոց M 139 «չորսանոց»-ը հագեցած է էլեկտրական տուրբո ճնշակով...
Toyota Corolla-ն այլևս աշխարհում ամենավաճառվող մեքենան չէ
Համաշխարհային շուկայի նոր առաջատարը 2023 թվականի վերջին Tesla Model Y էլեկտրական մեքենան էր...
Սարգսյանն ու Ավագումյաններն Ուկրաինայից ավտոմեքենաներ ներկրելու խոշորագույն մենաշնորհ են ստեղծում. «Կոմպրոմատ գրուպ»
Ուկրաինացիների հետ կապերի համար Ավագումյանների նկատմամբ, ըստ աղբյուրի, դժգոհություն է եղել, իսկ Սարգսյանը զարմանալիորեն կարողացել է դրանից խուսափել․․․
Հայտնի է դարձել, թե ինչպիսին է լինելու Skoda ամենաէժան էլեկտրամեքենան
Թեև Epiq-ն ունի կոնցեպտի մոդելի կարգավիճակ, դրա օրինակը ցույց է տալիս Skoda-ի դիզայնի պարադիգմի փոփոխություն...
Ամենաշատ