News
Լրահոս
News
Կիրակի
Հոկտեմբեր 02
USD
405.65
EUR
396.08
RUB
7.57
Տեսնել լրահոսը

Յունիբանկը, լինելով Հայաստանի բանկային մանրածախ շուկայի առաջատարներից մեկը, այս օրերին աշխատում է գերծանրաբեռնվածությամբ: Հունիսի առաջին շաբաթում Յունիբանկը սպասարկել է ավելի քան 70 000 հաճախորդի և տրամադրել 3,4 մլրդ ՀՀ դրամի 5270 վարկ ֆիզիկական անձանց և ձեռներեցներին:

«Ստեղծված իրավիճակում Յունիբանկը ձեռնարկում է բոլոր անհրաժեշտ միջոցառումները, որպեսզի սպասարկման ժամանակ ապահովվի հաճախորդների հարմարավետությունն  ու անվտանգությունը: Մեր հաճախորդները, իրենց հերթին, պարտաճանաչ կատարում են պարտավորությունները` ժամանակին մարելով վարկերը: Հայաստանում էապես բարձրացել է ֆինանսական գրագիտության մակարդակը: Մենք բարձր ենք գնահատում մեր հաճախորդների պատասխանատու վերաբերմունքը և ձգտում ենք արդարացնել նրանց սպասումները»,– նշեց Յունիբանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման և վաճառքների տնօրեն Գուրգեն Ղուկասյանը:

Յունիբանկի գործունեության կարևոր ուղղություններից մեկը  փոքր և միջին բիզնեսին օժանդակությունն է, այդ թվում` կառավարության աջակցության ծրագրերի շրջանակներում: Բանկն առաջարկում է վարկատեսակներ՝ մշակված հատուկ բիզնեսի տարբեր ուղղությունների համար: Վարկատեսակներ առաջարկելիս հաշվի են առնվում բիզնեսի առանձնահատկությունները, օրինակ՝ սեզոնային բնույթը:

«Որոշ ՓՄՁ-ներ այժմ հայտնվել են դժվար վիճակում: Շատերը ֆինանսական աջակցության կարիք ունեն: Մեր խնդիրն է օգնել ձեռներեցներին պահպանել բիզնեսը և շարունակել այն զարգացնել», –ընդգծեց Յունիբանկի կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման և վաճառքների տնօրեն Դավիթ Պետրոսյանը:

Կորոնավիրուսի համավարակի պայմաններում Յունիբանկը կոչ է անում իր հաճախորդներին ավելի ակտիվ օգտվել հեռահար ծառայություններից և հնարավորինս սահմանափակել հանրային վայրեր, այդ թվում`բանկի մասնաճյուղեր այցերը: Յունիբանկի հաճախորդները հնարավորություն ունեն օգտվել բոլոր ծառայություններից առանց բանկ այցելելու: Դրա համար անհրաժեշտ է ընդամենը ներբեռնել  UniMobile հավելվածը App Store-ից կամ  Google Play-ից: Ծառայությունից օգտվելու հայտը նույնպես կարելի է լրացնել օնլայն՝ բանկի կայքում: Մոբայլ հավելվածի միջոցով կարելի է մարել վարկերը, վճարել կոմունալ ծառայությունները, ուղարկել և ստանալ Յունիստրիմ դրամական փոխանցումները, կատարել այլ վճարումներ:

«Եթե, այնուամենայնիվ ,հաճախորդնեին  անհրաժեշտ է այցելել բանկ, ապա հորդորում ենք խստագույնս պահպանել վարակի տարածման կանխարգելմանն ուղղված բոլոր կանոնները, այդ թվում`սոցիալական հեռավորությունը հերթում:  Մենք իրականացնում ենք բոլոր անհրաժեշտ միջոցառումները հաճախորդների և անձնակազմի առողջությունը չվտանգելու և հարմարավետ և ապահով սպասարկում կազմակերպելու համար: Պահպանենք անվտանգության կանոնները միասին», – ասաց Յունիբանկի օպերացիոն սպասարկման և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տնօրեն Արթուր Ապերյանը:

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ղազախստանը նոր թղթադրամից հանել է Նազարբաեւի դիմանկարը
Դրանք պարտավորեն ընդունել, ինչպես մյուս բոլոր հուշադրամները, բոլոր տեսակի վճարումների, բանկային գործառնությունների եւ փոխանցումների համար...
Էրդողանը կոչ է արել Կենտրոնական բանկին շարունակել նվազեցնել տոկոսադրույքները
«Տոկոսադրույքը իջեցվել է մինչեւ 12 տոկոս...
Չարլզ III թագավորի դիմանկարով նոր թղթադրամները շրջանառության մեջ կմտնեն 2024 թվականի կեսերից
«Նորին մեծության դիմանկարը կհայտնվի բոլոր չորս պոլիմերային թղթադրամների առկա նմուշների վրա»,-ասվում է Անգլիայի Բանկի հայտարարության մեջ․․․
Deutsche Bank-ը «ավելի երկար եւ խորը» ռեցեսիա է սպասում Եվրոպայում․ Fortune
Իսպանիայի վարչապետ Պեդրո Սանչեսն այս շաբաթ նույնիսկ լրագրողներին ասել է, որ Եվրոպայի էներգետիկ շուկան պարզապես «չի աշխատում» Goldman Sachs-ի նախազգուշացումների ֆոնին
Էրդողանը ռուսական «Միր» քարտերի եւ հնարավոր պատժամիջոցների հարցով խորհրդակցություն կանցկացնի
Կառավարության ներկայացուցիչների եւ այլ անձանց հետ հանդիպմանը կքննարկվեն նաեւ Ռուսաստանի հետ պայմանավորվածությունները, Ստամբուլի ֆոնդային բորսայում վերջին բարձր անկայունությունը եւ ընդհանուր տնտեսական իրավիճակը, հայտնել են աղբյուրները․․․
«Միր» վճարային համակարգի սպասարկման վերաբերյալ որոշումը ՀՀ առևտրային բանկերն ինքնուրույն կկայացնեն․ ՀՀ ԿԲ
Ինչ վերաբերում է հաճախորդների սպասարկմանը, առեւտրային բանկերն իրենց սպասարկման պայմանների փոփոխությունների...
Ամենաշատ