News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հունիս 18
Տեսնել լրահոսը

Facebook Inc-ը ատելության հրահրման վերահսկման համար աուդիտ կանցկացնի:

Սոցցանցը մտադիր է նման քայլ գնալ, քանի որ իր խոշոր գովազդատուները, ինչպես օրինակ՝ Unilever-ը եւ Starbucks-ը, աջակցել են «Բավական է ատել հանուն շահույթի» արշավին, որը սկսվել է ԱՄՆ քաղաքացիական իրավունքների պաշտպանման խմբերի կողմից: Նրանք կոչ են անում արգելել գովազդը Facebook-ում:

Մեդիայի չափմամբ զբաղվող ընկերությունը՝ Media Rating Council-ը , աուդիտ կանցկացնի, որպեսզի գնահատի, թե ինչպես է սոցցանցը պաշտպանում գովազդատուներին վնասակար կոնտենտի կողքին նրանց գովազդի հայտնվելուց:

Աուդիտի անցկացման ժամկետն ու մասշտաբները չեն նշվում:

Ավելի վաղ Ford Motor Co-ն եւ Coca-Cola-ն դադարեցրել էին սոցցանցում գովազդի տեղադրումը 30 օրով:  

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ստեղծվել է շան հաչոցը մարդկային լեզվի թարգմանելու միջոց
Արհեստական բանականության նոր գործիքը ընդլայնում է շան հաչոցի լեզուն հասկանալու հնարավորությունը...
ԱՄՆ-ում ստեղծել են նոր էլեկտրական հեծանիվ, որը կարող է ժամում 130 կիլոմետր արագություն բացել
Ամերիկյան ընկերությունը նոր էլեկտրական հեծանիվ է ստեղծել...
Գիտնականները ստեղծել են «ուտելի» եւ խոսող ռոբոտ
Ներկայացվել է առաջին «ուտելի» ռոբոտը...
Թրամփն ասել է, որ իրեն վախեցնում են արհեստական ​​ինտելեկտի զարգացման տեմպերը
Թրամփը կատակել է, որ տեքստն այնքան լավ է գրված, որ ինքը դեմ չի լինի օգտագործել այն, և որ իր ելույթի հեղինակը կարող է հեռացվել աշխատանքից...
Ucom-ը նոր հետվճարային փաթեթներ է գործարկում (ֆոտո)
Փաթեթներն այն մարդկանց համար են, որոնք ամենօրյա կյանքում և աշխատանքի բերումով շատ ժամանակ են անցկացնում համացանցում...
Առաջ բոլորս մտածում էինք, որ ավտոմատ փոխանցումատուփով մեքենաները լավը չեն, սառույցի վրա փախնում են. Փաշինյան
Մենք այդքան խոսում ենք կանխիկի կրճատման մասին, օնլայն բանկինգի մասին,…
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ