News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Հունիս 07
USD
386.75
EUR
414.33
RUB
4.75
Տեսնել լրահոսը

Google-ը արտոնագրային համաձայնագրեր է կնքել աշխարհի ավելի քան 600 լրատվական գործակալությունների հետ եւ նոր ծրագրի միջոցով ավելի շատ բովանդակություն հայցող օգտվողների «ահռելի աճ» է տեսնում, հաղորդում է Reuters-ը:

Google-ը շարունակում է բանակցություններն այլ հրատարակիչների հետ, այդ թվում ԱՄՆ-ում՝ News Showcase ծրագրի համար 1 միլիարդ դոլար տրամադրելու համար:

Ծրագիրը, որը կգործի մինչեւ 2023 թվականը, ԶԼՄ-ներում ներդրումներ կատարելու Google-ի փորձն է: Facebook-ը եւ Google-ը միասին վերահսկում են թվային գովազդի շուկայի կեսը:

Նշվում է, որ Google-ը համարյա ընդհանրապես չի վերահսկում հրատարակիչների կողմից փողի օգտագործումը:

«Մեր միջոցները նախատեսված են ծրագրում հրատարակիչների մասնակցությունը հեշտացնելու համար»,- ասել է Google-ի փոխնախագահ Բրյուս Բենդերը, ով համակարգում է News Showcase-ը: «Բայց, ի վերջո, դա ծառայում է նորությունների համար ավելի կայուն ապագա ստեղծելուն»:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ստեղծվել է ռոբոտ-խոհարար, որը YouTube-ի տեսանյութերը դիտելով ուտեստներ կպատրաստի
Ռոբոտի ծրագիրը հիմնված է այսպես կոչված սիմուլյացիոն մեքենայական ուսուցման մեթոդի վրա․․․
Վահագն Խաչատուրյանը և «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերության նախագահը քննարկել են ՏՏ արդյունաբերության զարգացման հարցեր
Հանրապետության նախագահը շեշտել է իր պատրաստակամությունը հնարավորինս աջակցել…
Team ընկերությունների խումբը ձեռք է բերել վրացական SkyTel-ի  30%-ը 
Այս գործարքով Team ընկերությունների խումբը նպատակ ունի դիվերսիֆիկացնել Հայաստան մուտք գործող ենթակառուցվածքները...
Եթե ՀՀ–ում Pegasus-ի վարակումները եղել են Ադրբեջանից, ապա Իսրայելը թույլ է տվել. Սամվել Մարտիրոսյան
Եթե ռազմական գործողությունների ժամանակ Pegasus-ի վարակումները եղել են Ադրբեջանից, ապա...
Team-ի 25 Գբ/վ արագության NGN ցանցն արդեն հասանելի է 150 հազար տնային տնտեսության
Առաջնահերթություն տալով համայնքների զարգացմանը՝ ընկերությունը վերջին ամիսներին մեծ ծավալի աշխատանքներ է տարել մարզերում...
Թվային հարթակների կարգավորման թեմայով կլոր սեղան-քննարկում Եվրասիական տնտեսական համաժողովի շրջանակում
Արդյո՞ք անհրաժեշտ են առանձին կարգավորումներ թվային շուկաների համար, նախընտրություն տալ էքս-անտե, թե՞ էքս-փոսթ կարգավորմանը, իսկ գուցե օգտվել…
Ամենաշատ