News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Օգոստոս 03
Տեսնել լրահոսը

Սոցիալական ցանցը, որի նպատակը կարճ տեսանյութերով գումար վաստակելն է, ապրիլին սկսել է Instagram Reels գովազդները փորձարկել Հնդկաստանում, Բրազիլիայում, Գերմանիայում եւ Ավստրալիայում: Թեստերն անցկացվել են այնպիսի ապրանքանիշերի հետ, ինչպիսիք են BMW-ն, Louis Vuitton-ը, Netflix-ը եւ Uber-ը:

«Մենք Reels-ը տեսնում ենք որպես Instagram-ում նոր կոնտենտ բացահայտելու հիանալի միջոց, եւ, հետեւաբար, գովազդը բնական լրացում է», - ասել է Instagram-ի գլխավոր տնօրեն Ջասթին Օսոֆսկին: «Ապրանքանիշերը կարող են օգտվել այս նոր ձեւաչափից»:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Google-ը ներկայացրել է ԱԻ-ով իր առաջին բջջային չիպով աշխատող ֆլագմանային Pixel սմարթֆոնը
Օստերլոյի խոսքով՝ Pixel 6-ի ապարատային եւ ծրագրային ապահովման համադրությունը բարձրացնում է սմարթֆոնի՝ մարդկանց ասածը հասկանալու ունակությունը, ինչը եւս մի քայլ է դեպի «շրջակա միջավայրի հաշվարկումների» ապագան...
Համացանցում փակ մուտքով TikTok-ի կլոն է հայտնվել
Նոր հարթակի հիմնական նպատակն է խթանել ազատ դեբատները երիտասարդների շրջանում...
Apple-ը հեռացրել է չպատվաստվածների ծանոթությունների համար հավելվածը
Unjected-ում Apple-ի գործողությունները գրաքննություն են համարել...
Մասկը արբանյակային կայան կկառուցի Բրիտանիայում
Starlink նոր համակարգը գտնվում է եզրափակիչ փուլում...
Android-ի հին տարբերակների օգտվողները շուտով չեն կարողանա մուտք գործել իրենց Google հաշիվներ
Սա վերաբերում է մինչեւ Android 2.3.7 (Gingerbread) համակարգերին...
Apple-ը պատենտավորել է նոր օգտակար գործառույթ իր սմարթֆոնների համար
Պատենտում նշված է, որ iPhone-ը կարող է ուղղորդված կերպով ընդունել լույսը, որն անցնում է էկրանով...