News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Մարտ 28
Տեսնել լրահոսը

Toyota-ն պաշտոնապես ներկայացրել է երկրորդ սերնդի Aqua հեչբեկը, որը երբեմն անվանում են Prius-ի «փոքր եղբայր»: Նոր մոդուլային հարթակի վրա կառուցված նորույթը ստացել է էլեկտրակայան՝ հիմնված եռագլան շարժիչի, ինչպես նաեւ ժամանակակից նիկել-ջրածնի մարտկոց՝ երկբեւեռ էլեկտրոդով: Մոդելի արժեքը, որի հետ մեծ հույսեր են կապում ճապոնացի ինժեներները, սկսվում է 1 980 000 իենից, փոխանցում է Motor-ը։

Առաջին սերնդի Toyota Aqua հեչբեկը ներկայացվել է 2011 թվականին: Տասը տարվա արտադրության ընթացքում ընկերությունը թողարկել է շուրջ 1,9 միլիոն կոմպակտ հիբրիդ, իսկ իր հայրենիքում՝ Ճապոնիայում, Aqua-ն ստացել է բեսթսելերի կարգավիճակ: Վերջին տարիներին մոդելի վաճառքները նկատելիորեն նվազել են, ուստի նոր սերնդի մեքենան նախատեսված է առաջատար դիրքը վերադարձնելու համար:

Միեւնույն ժամանակ, նոր մեքենան չափերով գործնականում չի փոխվել: Հեչբեկի երկարությունն ու լայնությունը մնացել են նույնը՝ համապատասխանաբար 4050 եւ 1695 միլիմետր: Միեւնույն ժամանակ, անիվի հիմքն ավելացել է 50 միլիմետրով: Մեքենան կառուցված է նոր GA-B պլատֆորմի վրա, որը TNGA մոդուլային տարատեսակ է: Նոր քարշակի շնորհիվ ինժեներները կարողացել են հասնել թափքի կոշտության բարձրացմանը՝ միաժամանակ բարելավելով ընթացքի հարմարավետությունը:

«Երկրորդ» Aqua-ն շարժման մեջ է դնում նոր հիբրիդային ուժային սարքը, որի հիմքում ընկած է եռագլան M15A-FXE շարժիչը, որը հայտնի է վերջին սերնդի Toyota Yaris-ից: Մեքենան արտադրում է 91 ձիաուժ եւ 120 Նմ: Ներքին այրման ավանդական շարժիչի հետ միասին աշխատում են 80 ձիաուժ էլեկտրական շարժիչ եւ էլեկտրամեխանիկական փոփոխիչ: Որպես տարբերակ՝ հեչբեկը կարող է հագեցած լինել անիվի E-Four շարժիչ համակարգով, որի հետեւի առանցքի վրա կա լրացուցիչ էլեկտրական շարժիչ, որը նախատեսված է սայթաքուն ճանապարհին մեկնարկելիս օգնելու համար:

Բազային Toyota Aqua-ն հագեցած է ավանդական 4,3 Ah լիթիում-իոնային մարտկոցով: Վերին տարբերակներն առաջին անգամ ստացել են երկբեւեռ նիկել-ջրածնի մարտկոցներ: Այն գազային տեսքով ջրածին է պարունակում, ավելի կոմպակտ է եւ բաղկացած է ավելի քիչ տարրերից: Նորարարությունների շնորհիվ նոր մոդելի վառելիքի սպառումը հարյուր կիլոմետրում կազմում է ընդամենը 2,8 լիտր:

«Հենակետային» հեչբեկը ստացել է կլիմայի միագոտի հսկողություն եւ կենցաղային 100 վոլտ ելք: Ավելի թանկ տարբերակները հագեցած են 10,5 դյույմանոց սենսորային էկրանով մուլտիմեդիա համակարգով, ինչպես նաեւ ավտոմատ կայանման համակարգով:

Երկրորդ սերնդի Toyota Aqua հեչբեկի արժեքը Ճապոնիայում կկազմի առնվազն 1 980 000 իեն:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Volvo-ն թողարկել է իր վերջին դիզելային մեքենան
Սա նշանավորում է Volvo-ի 45-ամյա հարաբերությունների ավարտը դիզելային շարժիչների հետ՝ դարձնելով այն...
Audi-ն ներկայացրել է Q6 e-tron էլեկտրական քրասովերը
Գերմանիայում դրա մեկնարկային գինը կլինի նույնը, ինչ՝ վերջին Lexus RX450h+-ինը...
Նոր Mercedes-AMG GT-ն՝ չորս մխոցանի շարժիչի վարկածով
Motor.ru-ն հայտնել է, որ երկու լիտրանոց M 139 «չորսանոց»-ը հագեցած է էլեկտրական տուրբո ճնշակով...
Toyota Corolla-ն այլևս աշխարհում ամենավաճառվող մեքենան չէ
Համաշխարհային շուկայի նոր առաջատարը 2023 թվականի վերջին Tesla Model Y էլեկտրական մեքենան էր...
Սարգսյանն ու Ավագումյաններն Ուկրաինայից ավտոմեքենաներ ներկրելու խոշորագույն մենաշնորհ են ստեղծում. «Կոմպրոմատ գրուպ»
Ուկրաինացիների հետ կապերի համար Ավագումյանների նկատմամբ, ըստ աղբյուրի, դժգոհություն է եղել, իսկ Սարգսյանը զարմանալիորեն կարողացել է դրանից խուսափել․․․
Հայտնի է դարձել, թե ինչպիսին է լինելու Skoda ամենաէժան էլեկտրամեքենան
Թեև Epiq-ն ունի կոնցեպտի մոդելի կարգավիճակ, դրա օրինակը ցույց է տալիս Skoda-ի դիզայնի պարադիգմի փոփոխություն...
Ամենաշատ