Twitter Inc-ը կսկսի ընկերություններին թույլ տալ իրենց պրոֆիլի էջերի վերեւում ցուցադրել վաճառքի ենթակա ապրանքները:
Ընկերությունը գնում է ավելի մեծ մրցակից Facebook Inc.-ի հետքերով, որն անցյալ տարի բացեց խանութների գործառույթը, որպեսզի սպառողներն ուղղակիորեն գնումներ կատարեն Facebook-ի եւ Instagram-ի միջոցով:
Twitter-ը հայտարարել է, որ գնումների նոր գործառույթի փորձարկումը կսկսի ԱՄՆ-ում մի խումբ ապրանքանիշներով: Օգտատերերը կարող են ցուցադրել ապրանքներն ապրանքանիշի պրոֆիլի վերեւի հատվածում: Գնորդը կարող է սեղմել ապրանքի վրա, այնուհետեւ վճարել վաճառողի վեբ կայքի միջոցով: