News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Դեկտեմբեր 07
Տեսնել լրահոսը

Ծովային եւ ցամաքային ճանապարհների հեռավորությունը եւ անբավարարությունը խոչընդոտ են մեր երկրների միջեւ շփումների եւ տնտեսական ու առեւտրային փոխգործակցության համար։ Այս մասին ասել է Հնդկաստանի արտաքին գործերի նախարար Սուբրամանյամ Ջայշանքարը ՀՀ ԱԳՆ ղեկավարի հետ Երեւանում հոկտեմբերի 13-ի համատեղ մամուլի ասուլիսում։

Նրա խոսքով՝ այժմ քննարկվում է Եվրասիայի հետ առեւտրային համաձայնագիրը՝ հաշվի առնելով նաեւ ԵՄ-ի հետ Հայաստանի համաձայնագիրը։

«Հայաստանը եւ Հնդկաստանը միջազգային տրանսպորտային միջանցքի անդամներ են, որը հեռանկարներ ունի հաղորդակցությունների առումով։ Պարոն Միրզոյանի հետ քննարկել ենք Հայաստանի շահը Իրանի Չաբահար նավահանգստի օգտագործման հարցում։ Քննարկել ենք դրա օգտագործման հնարավորությունը որպես միջազգային տրանսպորտային հանգույց։ Մենք կարող ենք նաեւ դիտարկել այլ նախագծեր եւս։ Քննարկվել է չվերթների բացման հնարավորությունը»,- տեղեկացրել է ԱԳՆ ղեկավարը։

Հնդիկ նախարարը ընդգծել է հաղորդակցությունների կարեւորությունը՝ հիշեցնելով իրավիճակը Սուեզի ջրանցքում ծանծաղուտին նստած նավի հետ կապված։ «Ինչպես դա խաթարեց առեւտուրը Եվրոպայի եւ Ասիայի միջեւ։ Ուստի մեզ համար տրանսպորտային միջանցքների հարցը չափազանց կարեւոր է»,- ընդգծել է նախարարը՝ ավելացնելով, որ Հնդկաստանը գնահատում է Հայաստանի մասնակցությունը, ինչը կմեծացնի նախաձեռնության հնարավորությունները։

Նրա խոսքով՝ Չաբահար նավահանգստի զարգացումը կնպաստի Հյուսիս-Հարավ միջանցքին, նոր ցամաքային երթուղիներ կստեղծի, ավելի արդյունավետ, քան գոյություն ունեցող ծովային ուղիները։ Դա տնտեսական առաջընթացի նոր հնարավորություններ կտա։ «Նավահանգիստն Իրանում, որը Հնդկաստանն է զարգացնում, բացում է, մի կողմից, ճանապարհ դեպի Կովկաս, մյուս կողմից՝ դեպի Կենտրոնական Ասիա։ Դա նախաձեռնության մի մասն է, որի իրականացման համար մենք աշխատում ենք Ռուսաստանի հետ»,- նշել է նախարարը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Այս փուլում դեռ քննարկվում են երթուղիները, սահմանով անցնելու պրոցեդուրաները. ՏԿԵ փոխնախարարը՝ ապաշրջափակման մասին
Ադրբեջանի հետ ունենք Երասխից, Հրազդանից եւ Մեղրիի հատվածով անցնող ուղղություններ...
Թուրքիան արդեն գնահատում է «Նախիջեւանի միջանցքի» բացման դեպքում տնտեսական օգուտները
Նա վստահություն է հայտնել, որ «Նախիջեւանով դեպի Ադրբեջանի արեւմտյան շրջաններ տրանսպորտային նոր երթուղու բացումը կհանգեցնի երկու երկրների միջեւ ապրանքաշրջանառության կտրուկ աճի»․․․
Իրանը չի հրաժարվի Հայաստանի տարածքով դեպի Սեւ ծով ելքից. ռուս փորձագետը նշել է պատճառը
Թեհրանը բավականին հետեւողական է գործում, եւ նրա համար ձեռնտու չէ ...
ԵԱԶԲ զեկույցը. «Հյուսիս-Հարավ» նախագիծը Հայաստանը կարեւոր տարանցիկ հանգույց կդարձնի
««Հյուսիս-Հարավ» ՄՏՄ-ի եզակի ուղղությունը հնարավորություններ է ստեղծում Արեւելքից Արեւմուտք անցնող լայնական տրանսպորտային միջանցքների հետ կապվելու համար...
Ինչ վիճակում են Սյունիքում կառուցվող այլընտրանքային ճանապարհները. կառավարությունը լուսանկարներ է ներկայացրել
Սյունիքի մարզում այլընտրանքային 7 ճանապարհ է կառուցվում Շուռնուխ, Որոտան, Բարձրավան, Գեղանուշ, Ճակատեն համայնքներում…
Սյունիքում 7 այլընտրանքային ճանապարհ ենք կառուցում․ Նիկոլ Փաշինյան
Նաև գիտեք, որ միջպետական նշանակության՝ Տաթև-Աղվանի-Կապան ճանապարհը լավարկելու աշխատանքներ ենք իրականացնում...
Ամենաշատ