News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Մարտ 19
Տեսնել լրահոսը

2003-2015 թվականներին Հայաստանում աշակերտների 16-28%-ը չի հաղթահարել մաթեմատիկայի միջազգային գնահատման նվազագույն շեմը։ Այս մասին ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնած լսումների ժամանակ «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխությունների քննարկման ժամանակ ասաց ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ տագնապալի տվյալներ ներկայացնելով Հայաստանի դպրոցներում երեխաների կրթության մակարդակի վերաբերյալ։ 

Սա, նրա խոսքով, վկայում է ամբողջ թվերի եւ կոտորակների մասին տարրական գիտելիքների պակասի, ինչպես նաեւ պարզ թվաբանություն կատարելու անկարողության մասին։ 

Անդրեասյանը նշեց, որ դպրոցականների 8-11 տոկոսն այնքան ցածր միավորներ է ստացել, որ նույնիսկ անհնար է եղել գնահատել։

«Նույն տարիներին Բնագիտություն առարկայից միջազգային գնահատման նվազագույն շեմը չի հաղթահարել ուսանողների 24-42%-ը։ 2019 թվականին դիմորդների մոտ 20%-ը չի հաղթահարել Հայոց լեզվի միասնական քննության նվազագույն շեմը։ Հայոց լեզու եւ գրականություն առարկայի ավարտական ​​քննության նվազագույն շեմը 2017-2018 թթ. 9-րդ դասարանցիների միայն 54,6%-ն է անցել։ Ցուցանիշները խոսում են լեզվի վատ իմացության կամ նույնիսկ գործնական չիմացության մասին»,- դժգոհեց փոխնախարարը։  

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ