Մեխանիկական շարժիչով հազվագյուտ Mercedes-Benz E 55 AMG-ը վաճառվել է Cars & Bids-ի աճուրդում։ Խոսքը W210-ի թափքով սեդանի մասին է, որի սեփականատերը օրիգինալ 5-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփը փոխարինել է մեխանիկական փոխանցման տուփով՝ վեց արագությամբ եւ ուժեղացված շղթայակցմամբ: Մեքենան 147 500 մղոն (գրեթե 240 000 կիլոմետր) ճանապարհ է անցել: Լավ խնամված մեքենայի համար անանուն գնորդը վճարել է 12 500 դոլար, հայտնում է Motor-ը։
Չնայած պատկառելի վազքին՝ Mercedes-Benz E 55 AMG-ը հիանալի է պահպանվել։ Տվյալների բազան ոչ մի վթար չի գրանցել, թափքը եւ սրահը իրենն են, կոմպլեկտացիան հարուստ է՝ կան նորաձեւ 18 դյույմանոց Monoblock անիվներ, նավիգացիա, սրահում՝ առջեւի բազմաշերտ նստարաններ եւ փայտե ներդիրներ։
Բարելավումները վերաբերում են միայն փոխանցմանը, բայց մոտեցումը գրագետ է: Դոնորը Chrysler Crossfire-ն է, որը հիմնված է նույն հարթակի վրա, ինչ 2000-ականների սկզբի Mercedes-Benz SLK-ը: Բացի ոչ ստանդարտ փոխանցման տուփից, տեղադրված են բարձր շփման Quaife Engineering դիֆերենցիալ, LuK թափանիվ եւ Stage3 շղթայակցում: Բացի այդ, էլեկտրոնիկան վերակարգավորվել է:
Mercedes-Benz-ը 21-րդ դարում չի արտադրել «լիցքավորված» ութ մխոցանի մեխանիկական սեդաններ, իսկ աճուրդներում փոխակերպված մեքենաներ շատ հազվադեպ են վաճառվում: Փոխանցման մեխանիկական տուփով հզոր, բայց համեմատաբար ժամանակակից մեքենաներն արագորեն թանկանում են. օրինակ, երեք ոտնակով Ferrari-ները մի քանի անգամ ավելի թանկ են, քան «ռոբոտով» նրանց տարբերակները: