News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Մարտ 19
Տեսնել լրահոսը

Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղին՝ որպես «»Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի մաս, շահագործման կհանձնվի ընթացիկ տարվա հունիսին: Այս մասին հայտարարել է տրանսպորտային ենթակառուցվածքների շինարարության եւ զարգացման գծով ընկերության ղեկավարի տեղակալ Աբբաս Հաթիբին, հաղորդում է Portalhamlonaghl-ը։ 

«Այս պահին կառուցվել է Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղու 37 կմ-ից 23 կմ-ը, եւ նրա ֆիզիկական առաջընթացը հասել է ավելի քան 90 տոկոսի։ Մենք շահագործման կհանձնենք 37 կմ երկարությամբ Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղին մինչեւ հունիսի վերջ, ինչը թույլ կտա երկաթուղով բեռներ հասցնել Կասպից ծովից դեպի երկրի հարավ՝ դեպի Պարսից ծոց եւ Օման պետություն»- հայտարարել է Հաթիբին։  

Ռեշտ քաղաքից մինչեւ Էնզելի հատվածը (Կասպյան նավահանգիստը երկրի հյուսիսում) Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու կառուցման սկզբնական փուլն է։ Ապագայում Կասպյան նավահանգստից նախատեսվում է իրականացնել ուղիների հաջորդ հատվածն արդեն մինչեւ Աստարա՝ Իրանի հյուսիս-արեւմուտքում։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Վերին Լարսի անցակետում մոտ 600 հայկական բեռնատար է կուտակվել
Նա պարզաբանել է, որ Ռուսաստանի ուղղությամբ մոտ 300 բեռնատար է կուտակվել...
Ղազախստանի արտգործնախարարը հայտնել է «Խաղաղության խաչմերուկի» խիստ կարեւորության մասին Միջին միջանցքի համար
Մուրատ Նուրտլեուն հայտնել է «Խաղաղության խաչմերուկի» կարեւորության մասին...
Քննարկվում է Հնդկաստան-Իրան-Հայաստան առեւտրային միջանցքի բացման հարցը. փոխնախարար
Քննարկվում է Հնդկաստան-Իրան-Հայաստան առեւտրային միջանցքը...
Ես չեմ տեսնում որեւէ հիմնավոր պատճառ, թե ինչու պետք է Լարսը փակվի.  Գևորգ Պապոյան
Հարցին՝ ի՞նչ կլինի, եթե ռուսները, օրինակ,  մեկ ամսով Լարսի ճանապարհը փակեն...
Լոգիստիկ առումով Հայաստանը պատրա՞ստ է Ռուսաստանին այլընտրանքներ գտնել. Պապոյանը հստակ պատասխան չտվեց
Տնտեսության դիվերսիֆիկացումը այն իրավիճակը չէ, երբ քո մեկ խոշոր առեւտրային...
Քոբայր-Բագրատաշեն ճանապարհը չեն հասցրել կառուցել.  Վարկի ժամկետը երկարաձգվեց 8 ամսով
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ մարտի 7-ի նիստում հավանություն տվեց երրորդ…
Ամենաշատ