News
Լրահոս
News
Կիրակի
Մարտ 03
Տեսնել լրահոսը

Նախկին նախագահ Դոնալդ Թրամփի Truth Social սոցցանցի ընկերությունը պահանջում է 1,5 մլրդ դոլարի փոխհատուցում ԶԼՄ-ներից, որոնք սխալմամբ տեղեկացրել են, որ պլատֆորմը կորցրել է 73 մլն դոլար, տեղեկացրել է Bloomberg-ը։

Trump Media & Technology Group Corp.-ի իրավաբանները հայցում նշել են, որ թիվը «հորինված» է, եւ մեղադրել են 20 լրատվական գործակալությունների «կանխակալ, չարամիտ գրոհի» մեջ Truth Social-ի դեմ։

Անցած շաբաթ ԶԼՄ-ները, ներառյալ  Guardian-ը եւ Reuters-ը, հրապարակել էին հոդվածներ Truth Social-ի ֆինանսական վիճակի մասին։

Reuters գործակալությունը եւ որոշ այլ պարբերականներ հայտնել էին, որ սխալ թիվ են ստացել։ TMTG-ի իրավաբանները հայտնել են, որ բոլոր 20 ԶԼՄ-ները, որոնք հայտարարել են 73 մլն դոլարի կորստի մասին, վկայում են համակարգված արշավի մասին։

Անցած տարի գործարկված Truth Social-ը Թրամփի սիրած սոցցանցն է, քանի որ նրան արգելել էին օգտվել Թվիթերից եւ անհասանելի էին դարձրել Ֆեյսբուքն ու Ինսթագրամը Կապիտոլիումի դեպքերից հետո։ Այդ ժամանակվանից նախկին նախագահը վերականգնվել է այդ պլատֆորմներում, չնայած շարունակում է հրապարակել տեղեկություններ հիմնականում Truth Social-ում։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայաստանն ունի տեխնոլոգիական ոլորտում թռիչքաձև զարգացում ունենալու բոլոր հնարավորությունները․ Հակոբ Արշակյան
Եթե մենք կարողանանք Հայաստանում ստեղծել այս կապը և դա արդյունավետ աշխատի, ապա կունենանք թռիչք…
Մեկնարկել է «Նորարար Հայաստան 2024» աշխատաժողովը. Մխիթար Հայրապետյան
ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության…
Իլոն Մասկը դատի է տվել ChatGPT-ի ստեղծողներին
Գործակալության տվյալներով, իրավական պահանջն այն է, որ շահույթ ստանալու...
Ինչո՞ւ «Ozon»–ով պատվիրված ապրանքների մի մասը չի հասնում Երևան. պարզաբանում
Անխոս, հաճախորդները պետք է ստանան թարմ տեղեկատվություն առաքման ժամկետների և պատվերի կարգավիճակի մասին։ Մեր աջակցման ծառայության...
Meta-ն կդադարի աջակցել Facebook-ում նորությունների հրապարակմանն Ավստրալիայում և ԱՄՆ-ում
Facebook News-ը փակելու որոշումն ընդունվել է, որպեսզի ընկերությունը կարողանա «կենտրոնացնել ժամանակն և ռեսուրսներն այն բանի վրա, ինչ մարդիկ ամենաշատն են ցանկանում տեսնել...
Հոգեբանները պարզել են, որ Մասկի X սոցցանցը մարդկանց նյարդային և դժգոհ է դարձնում
X-ի օգտագործման հոգեբանական ազդեցությունը վերլուծելու համար գիտնականները հավաքագրել են 252 մարդու, ովքեր շաբաթական առնվազն երկու անգամ մուտք են գործել սոցցանց...
Ամենաշատ