News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Հուլիս 19
Տեսնել լրահոսը

Apple-ն՝ ըստ BrandZ 100 ամենաարժեքավոր համաշխարհային ապրանքանիշերի ամենամյա զեկույցի, այս տարի երրորդ տարին անընդմեջ գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի վարկանիշային աղյուսակը:

Միաժամանակ Apple ապրանքանիշը դարձավ 1 տրիլիոն դոլարի նշագիծը գերազանցած արժեքով առաջին ապրանքանիշը։ Տարվա ընթացքում այն ​​աճել է 15%-ով և գրեթե հասել 1,016 տրիլիոն ԱՄՆ դոլարի։

Վարկանիշային աղյուսակի լավագույն հնգյակը նախորդ տարվա համեմատ չի փոխվել։ Այն ներառում էր Google ապրանքանիշը (Alphabet Inc. հոլդինգ), որի արժեքն աճել է 30%-ով (մինչև 753,5 միլիարդ դոլար), Microsoft-ը՝ 42%-ով (մինչև 712,9 միլիարդ դոլար), Amazon-ը՝ 23%-ով (մինչև 576,6 միլիարդ դոլար) և McDonald's-ը, որի արժեքն աճել է 16%-ով (մինչև 221,9 միլիարդ դոլար)։

Արժեքի ամենազգալի աճը ցույց է տվել Nvidia ապրանքանիշը՝ 2,8 անգամ (մինչև 201,8 միլիարդ դոլար)։ Արդյունքում նա վարկանիշում բարձրացել է միանգամից 18 հորիզոնականով՝ և հասել վեցերորդ հորիզոնական։

Աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի առաջին տասնյակում են նաև Visa-ն, որի արժեքն աճել է 12%-ով (մինչև 188,9 միլիարդ դոլար), Facebook-ը՝ 79%-ով (մինչև 166,75 միլիարդ դոլար), Oracle-ը՝ 58%-ով (մինչև 145,5 միլիարդ դոլար)։ Միաժամանակ Tencent ապրանքանիշն էժանացել է 4%-ով (մինչև 135,2 միլիարդ դոլար)։

Ֆրանսիական Louis Vuitton ապրանքանիշը դուրս է մնացել լավագույն տասնյակից՝ զբաղեցնելով 12-րդ հորիզոնականը։ Դրա արժեքն աճել է ընդամենը 4%-ով (մինչև 129,9 միլիարդ ԱՄՆ դոլար):

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ