News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Սեպտեմբեր 07
Տեսնել լրահոսը


Դա ոչ թե Վահան Քերոբյանի, այլ ՀՀ կառավարության ծրագիրն էր, լաստանավի կարիք դեպի ՌԴ չկա։ Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում ասաց Էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը։

«Լաստանավին զուգահեռ Ռուսաստանը մեծացրել է թողունակությունը Լարսի միջոցով, որի պարագայում դրա կարիքն այլևս չի եղել։ Մեր քաղաքացիները թեկուզ հերթերի միջոցով նախընտրում են այդ ճանապարհը, այդ հերթերն առաջիկայում կքչանան և հարցը կլուծվի»,- նշեց նա։

Նա անդրադառնալով չոր նավահանգստին՝ նշեց, որ կա ուսումնասիրություն, որտեղ նշված են, որ որոշակի պայմանների առկայության պարագայում այդ պրոեկտն արդյունավետ է, որոշակի պայմանների դեպքում՝ ոչ. «Բնականաբար մենք հետևում ենք գործընթացներին։ Այն պահին, երբ մենք կհամարենք, որ արդեն նպատակահարմար է մտնել այդ գործընթացի մեջ, կտնենք, քանի դեռ՝ ոչ»։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ծիածան-Աղավնատուն-Լեռնամերձ ճանապարհի մի հատվածի շինաշխատանքներն ավարտվել են
Արմավիրի մարզում ավարտվել են Տ-3-44, /Մ-5/-Ծիածան-Աղավնատուն-Լեռնամերձ...
Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղու տեղամասի կառավարմամբ կզբաղվի վրաց-ադրբեջանական ընկերությունը
Ադրբեջանը եւ Վրաստանը ստեղծել են համատեղ ընկերություն...
Վրաստանը 250 մլն արժողությամբ նոր մայրուղի կկառուցի Հայաստանի հետ սահմանին
Վրաստանի կառավարությունը Մառնեուլի շրջանում սեփականատերերից հող կօտարի նոր մայրուղու կառուցման համար...
Ավելի քան 1,5 հազար հայկական բեռնատար սպասում է Վերին Լարսի անցակետով անցնելուն
Ընդհանուր առմամբ, վերջին տվյալներով, հերթագրված է 4881 ավտոմեքենա...
Հայաստանը կարող է դառնալ տրանսպորտային-լոգիստիկ հաբ. ԲՐԻԿՍ Կենտրոնի նախագահ
Հայաստանը կարող է լոգիստիկ հաբ դառնալ...
Վերին Լարսի անցակետում մոտ 800 հայկական բեռնատար է կուտակվել. մաքսային կցորդ
Նա պարզաբանեց, որ սա ավելի օբյեկտիվ տեղեկատվություն է, քան նախկինում հրապարակված տեղեկությունն այն մասին, որ հերթում է մոտ 4 հազար բեռնատար...
Ամենաշատ