News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Ապրիլ 25
Տեսնել լրահոսը

Ազգային Ժողովի ընտրություններին հայտ ներկայացրած քաղաքական ուժերը ակտիվորեն նախապատրաստվում են առաջիկա ընտրություններին, եւ այդ նպատակով մտադիր են օգտագործել նաեւ հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոյի եթերից:

Նշենք, որ ապրիլի 2-ին Հայաստանի Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը ապրիլի 2-ին սահմանելու է համամասնական ընտրակարգով ընտրություններին մասնակցող կուսակցություններին, կուսակցությունների դաշինքներին անվճար եւ վճարովի եթերաժամ տրամադրելու կարգը եւ ժամանակացույցը` համաձայն Ընտրական օրենսգրքի 19 հոդվածի 2-րդ մասի: Հեռուստա- եւ ռադիոընկերություններն արդեն հրապարակել են վճարովի եթերաժամի մեկ րոպեի արժեքը:

«Ժառանգություն» կուսակցությունն օգտվելու է թե անվճար, թե վճարովի եթերաժամից: NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում «Ժառանգության» մամուլի քարտուղար Հովսեփ Խուրշուդյանը նշեց, որ կօգտվեն վճարովի եթերաժամից, միգուցե ոչ ամբողջ փաթեթով, որովհետեւ այդ դեպքում կարող է գերազանցեն նախընտրական հիմնադրամով նախատեսված 100 միլիոն դրամը:

«Ժառանգությունը» նաեւ ծանոթ է հեռուստա- եւ ռադիոընկերությունների սահմանած գնացուցակին, եւ կարծում է, թե գներն ավելի ողջամիտ են, քան նախորդ ընտրություններին: «Այդ իմաստով դրական տեղաշարժ տեսնում ենք եւ օգտվելու են վճարովի եթերաժամից, նաեւ ռադիոյից»,- նշեց Հովսեփ Խուրշուդյանը: Հարցին, թե որ հեռուստաընկերությունից են օգտվելու, «Ժառանգության» մամուլի քարտուղարը պատասխանեց. «Բոլոր հեռուստաընկերություններից, որոնք վճարովի եթեր տրամադրում են: Փորձելու ենք հավասարակշռված լինեն նաեւ այդ հարցում»:

Նախընտրած հեռուստաընկերություն չունի Հայ հեղափոխական դաշնակցությունը: ՀՅԴ գերագույն մարմնի անդամ Սպարտակ Սեյրանյանը նշեց, որ տեղյակ են հեռուստաընկերությունների առաջարկներից եւ բոլորից էլ օգտվելու են:

«Օրինաց երկիրը» ներկայումս քննարկում է հեռուստաընկերությունների առաջարկները: «Անպայման օգտվելու ենք վճարովի եթերաժամից: Մոտակա օրերին պարզ կլինի, թե հեռուստաընկերությունից կօգտվենք»,- NEWS.am-ին հայտնեց ՕԵԿ նախընտրական շտաբի պետ Հեղինե Բիշարյանը:

Վճարովի եթերից հավանաբար կօգտվի նաեւ Դեմոկրատական կուսակցությունը: Կուսակցության նախագահ Արամ Գասպարի Սարգսյանը նշեց, թե տեղյակ են գնային առաջարկներից եւ հավանաբար կօգտվեն:

Վճարովի եթերաժամից օգտվելու է նաեւ «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցությունը: «Անպայմանորեն օգտվելու ենք: Երբ կլինի կարգը, մենք մեր հայտերը կներկայացնենք մեր հայտերը»,- հայտնեց ԱԺ պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյանը: ԲՀԿ-ն հեռուստաընկերություններից խնդրել է իրենց տրամադրել սակագները, ծանոթ են գներին եւ օգտվելու են:

Վճարովի եթերից հավանաբար կօգտվի նաեւ Հայաստանի կոմունիստական կուսակցությունը: ՀԿԿ առաջին քարտուղար Ռուբեն Թովմասյանը չբացառեց վճարովի եթերաժամից օգտվելու հնարավորությունը` նշելով, որ դա կապված է ֆինանսական հնարավորությունների հետ: Հիշեցնենք, որ կոմկուսը մեծ դժվարությամբ կարողացավ հավաքել 8 միլիոն դրամ ընտրագրավը:

Ընդդիմադիր Հայ ազգային կոնգրեսի մամուլի քարտուղար Արման Մուսինյանը եւս հաստատեց, որ իրենք օգտվելու են հեռուստաընկերությունների վճարովի եթերաժամից: «Մեր հնարավորությունների սահմաններում: Տեղյակ ենք տարբեր հեռուստաընկերությունների գնային առաջարկներին, ուսումնասիրում ենք եւ առաջիկայում կորոշենք` որ հեռուստաընկերությունից որքան»,- նշեց Արման Մուսինյանը: Հարցին, թե որ հեռուստաընկերություններն են նախընտրելու, Մուսինյանը պատասխանեց. «Նախընտրելին երկու առումով կլինի, ինչպես գնային առաջարկը, այնպես էլ հանրապետական սփռվածության աստիճանը, փրայմ-թայմ ժամերի հանգամանքը: Մի քանի գործոններ հաշվի առնելով` կընտրենք»:

Վճարովի հեռուստաեթերից կօգտվի նաեւ Հայաստանի հանրապետական կուսակցությունը: ԱԺ փոխնախագահ, ՀՀԿ մամուլի քարտուղար Էդուարդ Շարմազանովը նշեց, որ «ՀՀԿ-ն օգտվելու է օրենքով սահմանված բոլոր հնարավորություններից` իր քարոզչությունն արդյունավետ օգտագործելու համար»: «Այդ ամենը լինելու է թափանցիկ եւ կարգուկանոնով»,- նշեց նա` հավելելով, որ ՀՀԿ-ն ծանոթ է գնային առաջարկներին, կա նախընտրական հիմնադրամի հստկ չափ, եւ նախընտրական շտաբը կքննարկի ու կորոշի` որքան գումար նախատեսել քարոզչության, որքան` տեխնիկական ծախսերի, պաստառների համար:
Ընտրություններին հայտ ներկայացրած միակ քաղաքական ուժը, որից այդպես էլ որեւէ բան պարզել չհաջողվեց, «Միավորված հայեր» կուսակցությունն էր: ՄՀԿ փոխնախագահ Հովհաննես Հովհաննիսյանը համառորեն հրաժարվեց պատասխանել հարցին` իրենք օգտվելու են վճարովի եթերից, թե ոչ:

Նշենք, որ հեռուստա- եւ ռադիոընկերություններն արդեն հաստատել են վճարովի եթերի մեկ րոպեի արժեքը: Ամենաթանկը «Շանթ» հեռուստատեսության առաջարկն է` մեկ րոպեի գինը 120 հազար դրամ: «Շանթին» հաջորդում են «Արմենիան»` 110 հազար դրամ, Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերությունը` 80 հազար դրամ, Հայկական երկրորդ հեռուստաալիքը` 30-60 հազար դրամ` կախված ցուցադրման ժամերից, «Կենտրոնը»` 32,4 հազար, «Երկիր մեդիան»` 30 հազար, «Ա-Թիվի» (24 հազար) եւ «Արմնյուզ» (18 հազար) հեռուստաընկերությունները: Տարբեր ռադիոկայանների առաջարկները տատանվում են 1200-ից 3600 դրամի սահմաններում, իսկ մարզային հեռուստաընկերությունների առաջարկները` 6-ից 15 հազար դրամի սահմաններում:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ